جاباما
۵۹۸۶۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: فولاد مانند شیر زخمی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در جام حذفی هم ما و هم فولاد حذف شده‌اند و باید برای کسب نتیجه خوب در لیگ تلاش کنیم.

خبرگزاری تسنیم: زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش با فولاد خوزستان اظهار داشت: امیدوارم یک بازی خوبی را ارائه دهیم، چون که می‌دانم متاسفانه در جام حذفی راه به جایی نبردیم. در جام حذفی هر دو تیم حذف شده‌اند و باید برای کسب نتیجه خوب در لیگ تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در دوره اول مربیگری‌ام در ایران به یاد دارم که همیشه کار سختی در اهواز داشتیم نه به دلیل آب و هوای آنجا بلکه به دلیل وجود تیم‌های خوبی مثل فولاد خوزستان اما من به هر حال امیدوارم فردا با یک نتیجه خوب به شهرمان برگردیم. ما می‌دانیم که فولاد خوزستان چندین بازیکن جدید دارد و وقتی آنها را آنالیز کردیم فهمیدیم که یک ترکیب خوب از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته است و تشکیل این ترکیب بسیار دشوار است. اما ما هم امیدواریم که بتوانیم بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و یک نتیجه مثبت بگیریم. ما آگاه هستیم که بازی مشکلی در پیش خواهیم داشت. از ابتدای لیگ سپاهان بازی به بازی کیفیت را افزایش داده است و تنها مشکلی که در تیم ما وجود دارد مشکل گلزنی است که امیدوارم از بازی فردا گلزنی تیم روی غلتک بیفتد.

سرمربی تیم سپاهان اضافه کرد: همه از این ضرب‌المثل اطلاع دارید که شیر زخمی خطرناک‌ترین حیوان است به همین دلیل تیم فولاد که در جام حذفی مقابل یک تیم لیگ یکی از گردونه مسابقات کنار رفته برای جبران آن نتیجه روبه‌روی ما قرار می‌گیرد و چون تیم ما هم همین وضعیت را دارد می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که فردا بازی زیبایی را خواهیم دید. خوشبختانه بازیکن مصدومی ندارم و با ۲۰ بازیکن اینجا حضور پیدا کرده‌ایم که امیدوارم دست پر برگردیم.

کرانچار در خصوص اضافه شدن بازیکن جدید به ترکیب تیم سپاهان هم گفت: در این خصوص ما باید این را مدنظر داشته باشیم که تیم ما هفته‌به‌هفته در روند بازی‌سازی پیشرفت کرده است. ما با اضافه شدن ۹ بازیکن جدید تقریباً یک تیم نوپا به حساب می‌آییم و فقط مشکل در خط حمله ما وجود دارد که موقعیت‌های پیاپی گلزنی را به گل تبدیل نمی‌کند که البته همین عدم گلزنی در برخی مسابقات به نحوی بوده که ما نتوانستیم پیروز از میدان بیرون بیاییم. من فکر می‌کنم باید بتوانیم از فردا و بازی مقابل فولاد این روند را تغییر دهیم. همانطور که اطلاع دارید و در مقدمه صحبت‌هایم گفتم این مشکل گلزنی تیم ما باید از بازی فردا برطرف شود و چرخه گلزنی تیم سپاهان بالاخره به حرکت در بیاید که بتوانیم در ادامه از لحاظ بازی‌سازی هم در زمان زودتری پیشرفت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج