۵۹۸۶۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مقامات عراق درصدد سلب اعتماد از فواد معصوم

منابع اعلام کردند که نشستی میان مقامات سیاسی عراق برگزار شد تا اقدامات برای سلب اعتماد از رئیس جمهور این کشور کلید بخورد.

خبرگزاری ایسنا: منابع اعلام کردند که نشستی میان مقامات سیاسی عراق برگزار شد تا اقدامات برای سلب اعتماد از رئیس جمهور این کشور کلید بخورد.

به نقل از ارم نیوز، منابع عراقی نزدیک به ائتلاف شیعی حاکم در عراق اعلام کردند که گروه‌ها در داخل این ائتلاف و با هماهنگی با صالح المطلق، از رهبران اهل تسنن درصدد هستند تا امضاهایی در داخل پارلمان برای سلب اعتماد از فواد معصوم، رئیس جمهور این کشور جمع شود، چراکه معصوم مخالفت خود را با همه‌پرسی اقلیم کردستان اعلام نکرده است.

منابع تصریح کردند که نشستی میان المطلق و نوری مالکی، معاون رئیس جمهوری عراق در منزل مالکی در منطقه الخضراء درخصوص سلب اعتماد از فواد معصوم که از ائتلاف کردستان است، برگزار شد.

منابع خاطرنشان کردند، راهبری این اقدامات برای جمع کردن امضاها در داخل پارلمان را نوری مالکی، معاون اول رئیس جمهور و رهبر ائتلاف دولت قانون برعهده دارد و وی این کار را با هماهنگی با گروه‌ها در داخل ائتلاف شیعی و گروه‌های سیاسی اهل تسنن انجام می‌دهد که برجسته‌ترین آنها ائتلاف العربیه به رهبری صالح المطلق است.

در همین حال، فائق الشیخ علی، از نمایندگان مستقل ائتلاف مدنی اعلام کرد رویکردی در داخل پارلمان برای برکنار کردن فواد معصوم و نجم الدین کریم، استاندار کرکوک وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد که نجم الدین کریم اصرار دارد که در کرکوک نیز همه‌پرسی جدایی از عراق در ۲۵ سپتامبر جاری برگزار شود.

این نماینده تصریح کرد، جمع آوری امضا در داخل پارلمان برای برکنار کردن رئیس جمهور و استاندار کرکوک و تصویب قوانینی در مخالفت با همه‌پرسی اهرم‌فشارهایی در قبال رویکردهای آتی کردها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج