جاباما
۵۹۸۷۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرمربی سپیدرود: هدف ما ماندن در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت معتقد است که تیم‌های فراز کمالوند در کار تیمی حرفی برای گفتن ندارند و متکی به ستاره‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم: علی نظرمحمدی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خوشحالم که لیگ با برگزاری هفته ششم لیگ برتر، دوباره برای سپیدرود شروع شده است. متأسفانه پس از بازی ۳۱ مردادماه مقابل سپاهان که سپیدرود شرایط خوبی پیدا کرده بود که موفق شدیم در دو بازی پایانی ۴ امتیاز کسب کنیم، خللی در برنامه لیگ ایجاد شد که شرایط ما را تغییر داد.

وی ادامه داد: در دیدار جام حذفی به دلیل همین خلل ایجاد شده بازی را به ملوان انزلی واگذار کردیم و متأسفانه شرایط ما کمی دگرگون شد. با این حال بازیکنان ما دنبال این هستند که شکست در دربی سنتی گیلان را با پیروزی مقابل صنعت نفت فراموش کنند. ما آماده بازی با صنعت نفت هستیم و این تیم را به خوبی می‌شناسیم. می‌دانیم که صنعت نفت هم مانند همه تیم‌های کمالوند کار تیمی انجام نمی‌دهد و متکی به ستارگان است و ما با خارج کردن ستاره‌های صنعت نفت از بازی می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در واکنش به این مسئله که آیا دلیل شکست تیمش مقابل ملوان تمرین طولانی پنجشنبه شب و روز جمعه نبوده است، گفت: درست است که پنجشنبه تا آخر شب اینجا بودیم، اما مجموعاً ۶۵ دقیقه تمرین کردیم و تمرین روز جمعه ما هم ۴۵ دقیقه بود. به هر ترتیب شاید یکی از دلایل خستگی بچه‌ها همین مسئله باشد. با این حال ما برنامه‌ریزی کرده بودیم تا بازی با صنعت نفت به اوج آمادگی برسیم، چون هدف ما این بازی بود و هدف اصلی سپیدرود حفظ تیم در لیگ برتر است. با این حال در همان دقایق اولیه بازی با ملوان ما غافلگیر شدیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

نظرمحمدی در خصوص اینکه سهیل حق‌شناس، بازیکن سپیدرود پس از خداحافظی از فوتبال مربی تیم دخانیات رشت شده و چه نظری در این خصوص دارد، خاطرنشان کرد: هر بازیکن، مربی و هر فردی این حق را دارد که برای آینده خودش تصمیم بگیرد. سهیل حق‌شناس هم این حق را دارد که برای آینده خود تصمیم بگیرد و با خداحافظی از فوتبال به عرصه مربیگری برود. از ابتدای فصل قرار بود که او به کادرفنی اضافه شود، اما پس از بازی با پیکان اتفاقاتی افتاد که این موضوع رخ نداد. حق‌شناس هم هر جایی باشد برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و این بازیکن جزئی از خانواده سپیدرود است.

وی درباره موضوع همکاری جلال چراغپور با سپیدرود به عنوان مدیرفنی تیم، تصریح کرد: این همکاری قرار بود از فصل گذشته رقم بخورد، اما برخی سایت‌های نزدیک به سپیدرود تحلیل‌هایی داشتند که باعث ناراحتی چراغپور شد و این اتفاق رقم نخورد. پس از بازی با گسترش فولاد آقای چراغپور با من تماس گرفت تا به تیم سپیدرود کمک کند. باید بگویم در استیل آذین سال ۸۸ و پاس همدان سال ۹۰ با چراغپور به عنوان مدیر فنی تیم‌ها همکاری داشتم و خودم هم علاقه‌مند بودم با این مربی همکاری کنم. با این حال تاریخ همکاری ما کمی عقب افتاد و با توجه به جدایی روانخواه نیاز دیدیم که نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و همکاری‌مان با چراغپور آغاز شد. امیدوارم بتوانیم از این مربی با تجربه به عنوان مدیر فنی و همچنین کسی که می‌تواند به خوبی حریفان را آنالیز کند، استفاده کنیم و بتوانیم نقاط ضعف خودمان را دفع کرده و نقاط قوت حریفان را بیشتر بشناسیم تا تیم سپیدرود را در لیگ برتر تقویت کرده باشیم.

سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این سؤال که آیا ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت تغییراتی خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: از عملکرد برخی بازیکنان در بازی با ملوان اصلاً رضایت ندارم و در ترکیب تیم مقابل صنعت نفت هم تغییراتی خواهیم داشت. در خصوص غلامرضا رضایی هم باید بگویم به دلیل اتفاقات پس از بازی و گفت‌وگویی که بین او با هواداران رقم خورد، این بازیکن در جمع ما حضور ندارد تا باشگاه در این خصوص تصمیم بگیرد. پس از تصمیم‌گیری موضوع به اطلاع هواداران و رسانه‌ها می‌رسد.

نظرمحمدی در خصوص اینکه آیا دخالت هواداران در مسائل تیم و حضور آنها در رختکن باعث برهم خوردن آرامش سپیدرود می‌شود یا نه، تصریح کرد: درست است که تیم سپیدرود یک تیم پرهوادار محسوب می‌شود. صاحبان اصلی تیم هم هواداران هستند، اما باید جایگاه‌ها را مدنظر قرار بدهیم و هوادار باید در خصوص کادرفنی، بازیکنان و... در جایگاه خودش صحبت کند. احساس من این است که در چند سال اخیر هواداران بیش از اندازه به تیم نزدیک شده‌اند و می‌خواهند در خصوص باشگاه، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان اظهار نظر کنند. در فوتبال دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و ما ممنون این هواداران هستیم که در سرما و گرما از ما حمایت می‌کنند، اما باید صبور باشند. اگر هم انتقادی باشد به دیده منت قبول می‌کنیم، اما باید اجازه بدهند کادرفنی با آرامش کار را پیش ببرد و بازیکنان هم آرامش لازم را برای انجام وظایف خود داشته باشند.

وی در واکنش به این مسئله که جوانگرایی تبعاتی دارد و آیا با این شرایط بازهم از بازیکنان جوان در ترکیب سپیدرود استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: بله، جوانگرایی تبعات دارد، اما از همین بازی مقابل صنعت نفت، آرام آرام جوانگرایی در سپیدرود را مشاهده خواهید کرد. در بازی فردا دو بازیکن جوان جدیدمان به دلیل صادر نشدن کارت بازی غایب هستند، اما از هفته‌های آینده بازیکنان جوان تیم‌های پایه ما که موفق باشند، به ترکیب اضافه می‌شوند و هر نتیجه‌ای که رقم بخورد به جان می‌خریم. مسئولان باشگاه حمایت خود را از من در خصوص جوانگرایی اعلام کرده‌اند و این مسئله به من دلگرمی بیشتری می‌دهد تا جوانگرایی در تیم را با قدرت انجام بدهیم. جوانگرایی تبعات دارد، اما همه این تبعات را به جان می‌خریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج