جاباما
۵۹۸۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آرش برهانی: به من گل نزن می گفتند

آرش برهانی با حضور در برنامه «فرمول یک» از نبود استادیوم خوب در تهران گفت، به این نکته اشاره کرد که چرا به او گل نزن می گفتند و درباره حواشی که پیرامونش ایجاد شده بود توضیح داد و اعلام کرد حاشیه سازان را نمی بخشد.

خبرگزاری فارس: سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون به بهانه تولد ۳۵ سالگی آرش برهانی، میزبان او در برنامه «فرمول یک» بود و با او گپ زد.

در این گفتگو، رضا عنایتی بازیکن اسبق استقلال، حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران و دو تن از دوستان صمیمی برهانی نیز حضور داشتند.

برهانی در ابتدا با بیان اینکه متاسفانه ورزشگاهی که کیفیتی به خوبی آزادی داشته باشد در تهران ساخته نشده است، اظهار کرد: در مشهد ورزشگاه خوبی ساخته اند امیدوارم در تهران هم ورزشگاه های دیگری ساخته شود. البته ازادی هم آبروداری کرده و می کند. به ویژه اخیرا که به آن رسیدگی کرده اند اما امیدوارم یک ورزشگاه مدرن و شیک برای تهران ساخته شود که بسته شدن سقف یک گزینه معمولی برای آن باشد.

وی افزود: حیف است که این همه زحمت می کشند و هزینه می کنند اما ورزشگاه های خوبی نداریم. آرزوی من این بود که در یک ورزشگاه خوب و شیک بازی کنم که در ایران این آرزو برآورده نشد، ان شاءالله برای بعدی ها...

دارای عنوان دومی آقای گلی لیگ برتر ایران در پاسخ به این سوال ضیاء که آیا از اینکه برخی به او گل نزن می گفتند، ناراحت میشده یا خیر، توضیح داد: این موضوع به خاطر موقعیت های زیادی بود که نصیب من می شد. در یک بازی 5، 6 موقعیت داشتم و یکی شان گل می شد. بعضی روزها هیچ موقعیتی نداشتم و بدون موقعیت گل می زدم. بعضی روزها هم با وجود موقعیت هایی که بود به گل نمی رسیدیم و شاید همین باعث می شد این حرفها را درباره من بزنند.

برهانی ادامه داد: گاهی می گویند فلان مهاجم گل نزن است چون فصلی دو گل می زند. من مهاجم وینگر چپ بودم اما چون ذهنیت مردم و هواداران این بود که من مهاجم هستم، انتظار گل زنی داشتند. با این حال من با این موضوع کنار آمده بودم. البته سالی که در نوک استقلال بازی کردم در ۲۹ بازی ۳۷ گلم زدم. من در آقای گلی، نفر دوم هستم، آقا رضا عنایتی اول است و تا ۴۰ سالگی هم بازی کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال از کسی دلگیر شده، گفت: دوست نداشتم کینه به دل بگیرم یا از کسی ناراحت شوم. خدا می داند قبل از اینکه فوتبال را کنار بگذارم، چیزهای بدی دیدم، حرفها شنیدم اما هیچ وقت به دل نگرفتم. سر تمرین اتفاقات بدی می افتاد اما فردا می رفتم سلام و روبوسی می کردم.

این مربی فوتبال یادآور شد: اما اتفاقاتی افتاد که در زندگی شخصی من تاثیرگذار بود و عزیزان و خانواده مرا اذیت کردند. من سعی می کنم تمرین بخشش کنم. حق من این نبود و برخی صحبت ها شده بود که به من نمی خورد. درباره من قضاوت بدی شد اما بعد مشکلات حل شد و کسانی که حرف دروغگویان را باور کرده بودند، از من طلب بخشش کردند. اینها را می بخشم اما کسانی را که درباره من حرف زده بودند نمی بخشم.

برهانی تصریح کرد: هواداران استقلال چه زمانی که بازی می کردم و چه حالا از من خیلی حمایت کردند و من ممنون دارشان هستم.

وی در پاسخ به این سوال ضیاء که از چه زمانی شماره رند و ماشین آنچنانی خریدن بین بازیکن ها مطرح شد، گفت: این چیزها مهم نیست، مهم این است که فوتبالیست ها چقدر در زمین فوتبال انرژی می گذارند و هوادار و تیم چقدر برایشان مهم است. اگر کسی بی ام و دارد و در زمین هم زحمت می کشد عیبی ندارد.

این فوتبالیست تصریح کرد: آقا رضا این همه سال بازی کرد یعنی حالا یک ماشین خوب نداشته باشد؟ اما اینکه برخی فوتبالیست می شوند تا شماره رند بخرند و ماشین آنچنانی سوار شوند درست نیست.

برهانی همچنین درباره جهانیان اظهار کرد: امیدوارم افرادی مثل جهانیان بیشتر شود تا فوتبال ما حرفه ای شود و به سمت خصوصی سازی پیش برویم.

رضا عنایتی، بازیکن اسبق استقلال نیز در پاسخ به ضیاء گفت: فوتبالیست ها نسبت به قدیم تغییر کرده اند قدیم اینقدر امکانات نبود و فوتبالیست باید با قلبش بازی می کرد نه جنجال و هیاهو.

وی افزود: من قصد توهین ندارم اما استعدادهای نابی را در فوتبالمان از دست دادیم که به خاطر بی برنامگی ها است. کسانی که در رسانه ها هستند باید به اندازه افراد به آنها بپردازند و بیهوده بزرگشان نکنند تا آنها به بیراهه کشیده نشوند.

آقای گل لیگ برتر ایران، در پایان گفت: شنبه بازی افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد است و از همشهریان خوبم دعوت می کنم حتما به باشگاه بیایند. ان شاءالله این ورزشگاه خوش یمن باشد و اتفاقات خوبی در فوتبال ما بیفتد.

حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران نیز در سخنانی گفت: اینکه به آقای علی کریمی می گویند جادوگر درست است و او واقعا با تیم معجزه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مندبه عنواندیک پرسپولیسی برهانی یک شخصیت فوق العاده وقابل احترام میدونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج