۵۹۸۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره آلمانی به دنبال رفتن به یک باشگاه بزرگ

تیمو ورنر، ستاره ملی پوش لایپزیش، تایید کرد که دوست دارد روزی برای یک باشگاه بزرگ بازی کند؛ هرچند تاکید کرد که عجله ای برای جدایی از این باشگاه ندارد.

ورزش سه: تیمو ورنر، ستاره ملی پوش لایپزیش، تایید کرد که دوست دارد روزی برای یک باشگاه بزرگ بازی کند؛ هرچند تاکید کرد که عجله ای برای جدایی از این باشگاه ندارد.

ورنر که فصل گذشته نمایش های بسیار خوبی در ترکیب لایپزیش ارائه داد، در جام کنفدراسیون ها هم درخشش ویژه ای داشت و گفته می شد باشگاه های رئال مادرید و لیورپول به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.
اکنون این مهاجم 21 ساله که تا سال 2020 با لایپزیش قرارداد دارد، تایید کرد که دوست دارد روزی برای یک باشگاه بزرگ بازی کند.
او به بیلد گفت: " تاکنون دستاوردهای خوبی با لایپزیش داشتم. به همین دلیل به اینکه در چند سال آینده چه رخ می دهد، فکر نمی کنم.
ستاره آلمانی به دنبال رفتن به یک باشگاه بزرگ

البته دوست دارم برای یک باشگاه بزرگ بازی کنم اما هنوز پیشرفت لایپزیش تمام نشده است. شاید لایپزیش هم به یک باشگاه بزرگ تبدیل شود. من مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد.
در اسپانیا نهایتا سه باشگاه بزرگ وجود دارند؛ بارسا، رئال و اتلتیکو مادرید. در انگلیس تعداد باشگاه های بزرگ بیشتر است؛ آرسنال، چلسی، تاتنهام، لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی. بایرن هم باشگاه بزرگی است اما این چیزی نیست که ذهن من را مشغول کند.
البته من به پیشنهاد قرارداد فکر می کنم. اگر تا حالا تمدید نکردم، به این معنا نیست که در تابستان اینده از لایپزیش می روم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج