جاباما
۵۹۸۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اهداف احتمالی رئال مادرید برای خط حمله

به دنبال انتقال آلوارو موراتا به چلسی و ماریانو به لیون، رئال مادرید هیچ مهاجم جایگزینی در تابستان امسال جذب نکرد و بدیهی است که تیم زیدان به یک مهاجم شماره ۹. احتیاج دارد.

وبسایت نود: به دنبال انتقال آلوارو موراتا به چلسی و ماریانو به لیون، رئال مادرید هیچ مهاجم جایگزینی در تابستان امسال جذب نکرد و بدیهی است که تیم زیدان به یک مهاجم شماره ۹. احتیاج دارد.

حالا باشگاه به دنبال آن است که در اولین فرصت نقل و انتقالات، بازیکنی به این پست اضافه کند. در اینجا به بررسی گزینه های موجود در بازار زمستانی و تابستان آینده پرداخته ایم.

بازار زمستانی:

در صورتی که رئال مادرید بخواهد در نقل و انتقالات ژانویه تیم را تقویت کند، به دنبال مهاجمی جوان خواهد بود که در ابتدا مشکلی برای نیمکت نشینی نداشته باشد و برای کسب جایگاه خود در ترکیب اصلی بجنگد. جوان ترین گزینه ممکن بین نامزد ها، کسپر دالبرگ است که در ماه اکتبر ۲۰ ساله خواهد شد و عملکرد کنونی او در تیم آژاکس، توجه تیم های زیادی از جمله دورتموند و موناکو را نیز به خود جلب کرده است.

اهداف احتمالی رئال مادرید برای خط حمله

تیمو ورنر گزینه بعدی است که به عنوان مهاجم شماره ۹. آینده تیم ملی آلمان مطرح شده و فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی در تیم لایپزیش داشت و ۲۷ گل به ثمر رساند و ثابت کرده که آماده حضور در لیگ قهرمانان امسال می باشد.

اهداف احتمالی رئال مادرید برای خط حمله

دومنیکو براردی گزینه بعدی در میان جوانان است که ۲۳ سال دارد و با وجود اینکه یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایتالیا به حساب می آید، ساسولو موفق شد در تابستان امسال او را حفظ کند و در آینده تیم های زیادی به سراغش خواهند آمد.

اهداف احتمالی رئال مادرید برای خط حمله

تابستان ۲۰۱۸:

اهداف احتمالی رئال مادرید برای خط حمله

اگر رئال مادرید در ژانویه برای خرید مهاجم اقدام نکند، در تابستان ۲۰۱۸ آنها فرصت خرید یک مهاجم درجه یک را پیدا خواهند کرد که مسلماً مستلزم هزینه بیشتر و گرانی است. روبرت لواندفوسکی، هری کین، پیر امریک اوبامیانگ و حتی آندرا بلوتی جزو گزینه های زیدان خواهند بود و توانایی لازم برای حضور در ترکیب لوس بلانکوس را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج