۵۹۸۷۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حضور ۷ میلیون نفر در راهیان نور در سال گذشته

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته بیش از ۷ میلیون نفر توفیق حضور در راهیان نور را داشتند که ۸۰ درصد آنها برای نخستین‌بار در کربلای ایران حضور یافتند.

خبرگزاری فارس: سردار علی فضلی بعدازظهر امروز آیین تجلیل از خادمان راهیان نور استان فارس با بیان اینکه راهیان نور به مثابه یک فناوری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است، اظهار کرد: حضور شما خادمان شهدا در عرصه انتشار ارزش‌های دفاع مقدس یک توفیق است و این مسئله را همواره پیش روی خودتان داشته باشید که هر کاری انجام می‌دهید برای خدا باشد.

وی با بیان اینکه راهیان نور حلقه وصل امت و ارزش‌هاست، بیان کرد: دفاع مقدس الگویی برای همه نسل‌ها و عرصه‌ای برای تربیت جوانان است و علاوه بر این‌ها امروز شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران غیر ایرانی در راهیان نور هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طِی یک سال ۸۰ هزار نفر از استان فارس به راهیان نور اعزام شده‌اند، گفت: سال گذشته بیش از ۷ میلیون نفر توفیق حضور در راهیان نور را داشتند که ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار در کربلای ایران حضور یافتند.

وی با بیان اینکه همراه شدن یک خادم‌الشهید با هر کاروان از ابتکارات استان فارس بوده است، تصریح کرد: در زمینه راهیان نور شاهد رشد بسیار خوبی در فارس بوده‌ایم و این استان با تربیت ۴ هزار خادم‌الشهید در کشور زبانزد است و از ابتکارات فارس در سایر استان‌ها الگوبرداری می‌شود.

فضلی با بیان اینکه راهیان نور مهمانی شهدا و حج بصیرتی است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، شهدا و راهیان نور به هیچ گروه و صنفی وابستگی ندارند و متعلق به همه مردم از همه سلایق هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج