جاباما
۵۹۸۸۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طرح شکایت علیه برخی از استانداران و فرمانداران

رئیس کل دادگا‎ه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در حال حاضر ۶ کیفرخواست برای استانداران و بعضی از فرمانداران استان تهران صادر شده و پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است.

خبرگزاری میزان: عباس پوریانی رئیس کل دادگا‎ه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در حال حاضر ۶ کیفرخواست برای استانداران و بعضی از فرمانداران استان تهران صادر شده و پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است.

وی ادامه داد: برای این پرونده تعیین وقت شده و قطعا این استانداران به عنوان متهم احضار و دفاعیات آنها استماع خواهد شد و در نهایت رای مقتضی براساس نظر قاضی صادر خواهد شد.

پوریانی به برخی شکایت‏‌های واصله در رابطه با تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: بعضی از گزارش‌های مربوط به مجازات های درجه ۷ و ۸ قانون مجازات اسلامی بوده که در صلاحیت دادگاه میباشد که در این رابطه بیش از ۱۵ شکایت علیه استانداران و فرمانداران در سراسر کشور مطرح شده و درمرحله تحقیقات است.

رئیس کل محاکم تهران در پایان خاطرنشان کرد: با بررسی پرونده‌های مطرح شده چنانچه اتهامی متوجه این افراد باشد طبق قانون برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج