۵۹۸۸۴۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فاش شدن مشخصات جدید فبلت سونی

شرکت سونی چندی پیش از گوشی پرچم دار جدید خود با نام اکسپریا XZ۱ رونمایی کرده است و همچنین همراه این مدل نسخه ۴.۶ اینچی از اکسپریا XZ۱ معرفی شده است.

وب سایت زوم تک: شرکت سونی چندی پیش از گوشی پرچم دار جدید خود با نام اکسپریا XZ۱ رونمایی کرده است و همچنین همراه این مدل نسخه ۴.۶ اینچی از اکسپریا XZ۱ معرفی شده است.
فاش شدن مشخصات جدید فبلت سونی

اما حالا به نظر می رسد این شرکت قصد دارد که محصول دیگری را در سال ۲۰۱۷ به طرفدارن معرفی نماید.

مشخصات محصول جدید سونی در تست GFXBench فاش شده است ، این گوشی جدید با شماره Sony H4233 می باشد که یکی از ویژگی های آن ۶ اینچی بودنش می باشد ولی این مدل جدید بدون حاشیه نیست و از دسته میان رده ها به شمار می آید همچنین دارای رزولوشن نمایشگری Full HD است.

در تصویر که از مشخصات این فبلت جدید بدست می آید می توان به برخی از موارد اشاره کرد که عبارت از : تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز ، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ( شاید قابل ارتقاء نیز باشد) ، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، فیلم‌برداری با رزولوشن UHD ، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ، شاتر سلفی با رزولوشن ۴K برای فیلم برداری ،بهره گیری از آخرین نسخه اندروید و …..

فاش شدن مشخصات جدید فبلت سونی

اگر فبلت میان‌‏رده Sony H۴۲۳۳ با اندروید ۸.۰ اوریو به بازار عرضه گردد به عنوان سومین گوشی سونی بعد از گوشی اکسپریا XZ۱ و اکسپریا XZ۱ Compact می باشد که با سیستم‌عامل اندروید اوریو پیش فرض استفاده کرده است.

اما هنوز هم نمی توان در مورد مشخصات اصلی و قیمت این فبلت اظهار نظر کرد و نمی توان مشخص کرد که این گوشی تا آخر امسال به بازار عرضه می گردد یا خیر و باید تا عرضه این محصول صبر کنیم.

ممکن است سونی به جز این گوشی اقدام به معرفی گوشی دیگری نیز نماید البته در این رابطه شایعاتی نیز مطرح می باشد که این احتمال را به وجود می آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج