جاباما
۵۹۸۸۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اسکنر قابل حمل برای تشخیص کالاهای تقلبی

برخی از آن‌ها آنقدر خوب ساخته شده اند که چشم انسان نمی‌تواند به سادگی تقلبی آن را از اصل جدا کند. اینجاست که تکنولوژی به کمک ما می‌آید.

برترین ها: یک استارتاپ نیویورکی یک اسکنر کوچک و قابل حمل طراحی کرده که افراد ثروتمند می‌توانند از آن برای تشخیص اصل بودن کالا در چند ثانیه استفاده کنند. ارزش صنعت تقلبی جهانی ۴۶۰ میلیارد دلار است که بخش بزرگی از آن شامل کالاهای لوکس تقلبی از برندهایی مثل لویس ویتون یا شنل است. برخی از آن‌ها آنقدر خوب ساخته شده اند که چشم انسان نمی‌تواند به سادگی تقلبی آن را از اصل جدا کند. اینجاست که تکنولوژی به کمک ما می‌آید.

استارتاپ «Entrupy» دستگاهی ساخته اند که به هرکسی اجازه می‌دهد اصلیت محصولات لوکس را هر زمان و هرجایی کنترل کنند. این اسکنر به گوشی متصل می‌شود و همراه با یک اپلیکیشن کار می‌کند. این دستگاه می‌تواند عکس هایی با کیفیت میکروسکوپی از مواد به کار رفته، مهارت ساخت و شماره سریال محصول بگیرد و سپس این تصاویر را با پایگاه داده‌ای از میلیون‌ها عکس از ۳۰ هزار کیف اصل از مشهورترین برندهای جهان مقایسه کند.
این استارتاپ سال گذشته اعلام کرد که دقت اسکنر ۹۷ % است و در آگوست امسال توانست به دقت ۵. ۹۸ % دست یابد. این تکنولوژی به خوبی روی همه چیز به جز الماس و چینی کار می‌کند، زیرا الماس و چینی سطح بازتابنده‌ای دارد و در این دستگاه از تجریه و تحلیل‌های نوری استفاده می‌شود. در حال حاضر این دستگاه روی قطعات خودرو، تلفن، شارژر، هدفون، کت، کفش و حتی نفت خام آزمایش شده است. این استارتاپ اسکنرهای هوشمند خود را نمی‌فروشد بلکه آن‌ها را ماهانه اجاره می‌دهد و هزینه اجاره تا ۵ اسکن ۹۹ دلار، ۳۰ اسکن ۳۹۹ دلار و ۱۰۰ اسکن ۹۹۹ دلار در ماه است.
اسکنر قابل حمل برای تشخیص کالاهای تقلبی
اسکنر قابل حمل برای تشخیص کالاهای تقلبی
اسکنر قابل حمل برای تشخیص کالاهای تقلبی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج