۵۹۸۹۲۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

صدرعاملی: امام(ره)، وعده‌ی آب و برقی مجانی نداد

رسول صدرعاملی که در نوفل‌لوشاتو در کنار امام خمینی (ره) حضور داشته در برنامه «خندوانه» در مورد ایشان گفت: «این مزخرفی که می‌گویند امام گفته آب و برق را مجانی می‌کنیم، اصلا صحت ندارد.»

خبرگزاری خبرآنلاین: رسول صدرعاملی که در نوفل‌لوشاتو در کنار امام خمینی (ره) حضور داشته در برنامه «خندوانه» در مورد ایشان گفت: «این مزخرفی که می‌گویند امام گفته آب و برق را مجانی می‌کنیم، اصلا صحت ندارد.»

او که به استعدادیابی در سینما مشهور است در مورد تست بازیگری تازه‌ترین اثرش توضیح داد: «بخش دردناک ماجرا این جاست که در طول روند گرفتن تست بازیگری، 11 نفر برایم ماندند که همگی عالی بودند، ولی فقط دو نفرشان را می‌خواستم و ناچار بودم با 9 نفرشان خداحافظی کنم و خیلی تلخ بود. همگی این‌ها صورت‌هایی دارند بدون کوچکترین دست‌کاری و تغییر و من گمان می‌کنم تماشاگرمان خیلی وقت است که حسرت دیدن یک صورت باطراوت، دست‌نخورده و طبیعی را به دل دارد.»

نویسنده فیلمنامه «می‌خواهم زنده بمانم» ادامه داد: «برای آرتیست شدن لازم نیست شکل لب و لوچه‌تان را عوض کنید یا اندام‌تان، وقتی به این یقین رسیدید که هیچ کس شبیه شما نیست و در کل جهان همین یک دانه از شما وجود دارد، واقعا آرتیستید.»

کارگردانِ «هر شب تنهایی» در مورد دیدارش با امام خمینی (ره) در سال 57 در پاریس هم گفت: «من از سال 52 تا 59 خبرنگار روزنامه اطلاعات بودم. سال 57، 21 سالم بود و برای تحصیل در رشته جامعه‌شناسی در دانشگاهی در شهر مونت‌پلیه فرانسه به سر می‌بردم که خبر آوردند تلگرامی برایم رسیده، سردبیر اطلاعات از من خواسته بود برای تهیه گزارش به پاریس و نزد امام خمینی بروم. در اتاقم را قفل کردم که شب برگردم ولی برنگشتم.»

صدرعاملی ادامه داد: «امام خمینی در پاریس در ساختمانی هشت طبقه سکونت داشتند و به علت اعتراض همسایه‌ها به رفت و آمد زیاد ملاقات‌کنندگان با امام در این ساختمان، تصمیم گرفتند به نوفل لوشاتو بروند که من هم همراه ایشان رفتم. سه ماه بعد هم که می‌خواستند به ایران برگردند، دیدیم نمی‌شود از آمدن با آن پرواز معروف ایر فرانس گذاشت و در پاریس ماند.»

کارگردان «زندگی با چشمان بسته» در مورد امام خمینی (ره) فرمود: «ایشان نه افتادن اسم‌شان روی زبان‌ها برایشان اهمیت داشت و نه و شهرت و نه آن‌چه در اطرافش در حال وقوع بود. او یک هدف داشت و برای رسیدن به آن تلاش می‌کرد، هیچ وقت هم دروغ نگفت و اینکه می‌گویند امام گفته آب و برق را مجانی می‌کنیم اصلا صحت ندارد و در مورد حجات هم نظرات بسیار خوبی داشتند.»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج