جاباما
۵۹۸۹۳۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نسخه پیش نمایش بازی Fifa ۱۸ منتشر‌شد

نسخه پیش نمایش بازی محبوب شرکت الکترونیک آرتز یعنی فیفا ۱۸ در تاریخ ۱۲ سپتامبر منتشر شده است. در ادامه باترنجی همراه باشید تا به شما اطلاع دهیم چه زمانی طول می کشد تا این بازی را دانلود کنید و چه کسانی میتوانند این نسخه را بازی کنند.

وب سایت ترنجی - سید محمد گوهری: نسخه پیش نمایش بازی محبوب شرکت الکترونیک آرتز یعنی فیفا ۱۸ در تاریخ ۱۲ سپتامبر منتشر شده است. در ادامه باترنجی همراه باشید تا به شما اطلاع دهیم چه زمانی طول می کشد تا این بازی را دانلود کنید و چه کسانی میتوانند این نسخه را بازی کنند.
نسخه پیش نمایش بازی Fifa 18 منتشر‌شد

زمان انتشار پیش نمایش

همانطور که گفتیم پیش نمایش فیفا ۱۸ از تاریخ ۱۲ سپتامبر ( ۲۱ شهریور ) در دسترس قرار گرفته است. نسخه پیش نمایش را میتوانید برروی PSN Store ، Xbox Store و Origin دریافت کنید.
نسخه پیش نمایش بازی Fifa 18 منتشر‌شد

چگونه پیش نمایش فیفا ۱۸ را برای نینتندو سوییچ دانلود کنیم؟

متاسفانه باید بگوییم که نسخه پیش نمایشی از فیفا ۱۸ برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس نیست و گیمرهای این کنسول باید تا تاریخ ۲۹ سپتامبر برای تجربه این بازی صبر کنند.

نسخه پیش نمایش بازی Fifa 18 منتشر‌شد

دانلود پیش نمایش فیفا ۱۸ در این سه دستگاه سختی خاصی ندارد شما میتوانید این پیش نمایش را هم اکنون در قسمت Featured پیدا کنید. اگر مشکلی در این مورد داشتید در قسمت جستجو جمله Fifa ۱۸ Demo را تایپ کنید. هنگامی که فیفا ۱۸ را پیدا کردید برروی گزینه دانلود کلیک کنید و روند دانلود اغاز خواهد شد.

دانلود نسخه پیش نمایش فیفا چه مدت زمان می‌برد؟

در ابتدا بگوییم که پیش نمایش فیفا ۱۸ دارای حجم ۷.۳ گیگابایت است که حجم قابل توجهی حداقل برای گیمر های ایرانی محسوب می شود. زمان دانلود شدن فیفا ۱۸ بستگی به سرعت اتصال اینترنت شما دارد و اگر دارای اینترنت پرسرعتی باشید بین ۱ تا ۳ ساعت این دانلود طول خواهد کشید. برای بالا بردن سرعت دانلود می‌توانید از کابل برای اتصال مستقیم استفاده کنید و یا اینکه اگر محتوای دیگری در حال دانلود می باشد آن را متوقف کنید. اگر قصد دانلود دارید بهتر است زودتر دست به کار شوید چون سرور ها به شدت شلوغ و تحت فشار هستند.

چه تیم هایی در نسخه پیش نمایش فیفا ۱۸ حضور دارند؟

شما میتوانید نسخه پیش نمایش فیفا ۱۸ را با تیم های زیر تجربه کنید:
  • منچستریونایتد
  • منچسترسیتی
  • رئال مادرید
  • پاریسنت ژرمن
  • تورنتو FC
  • چلسی
  • اتلتیکومادرید
  • یوونتوس
  • بایرن مونیخ
  • LA Galaxy
همچنین شما به بخش بسیار کمی از جورنی 2 نیز دسترسی خواهید داشت. باید بگوییم که در جورنی 2 شما در نقش الکس هانتر در لباس تیم چلسی بازی میکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج