۵۹۸۹۴۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

کنسرت فرمان فتحعلیان و گروه ایلیا در فضای باز

فرمان فتحعلیان به همراه گروه خود (ایلیا) جمعه ۲۴ شهریورماه در پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح" در فضای باز خانه هنرمندان به اجرای برنامه می‌پردازد.

هنرآنلاین: فرمان فتحعلیان به همراه گروه خود (ایلیا) جمعه ۲۴ شهریورماه در پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح" در فضای باز خانه هنرمندان به اجرای برنامه می‌پردازد.
کنسرت فرمان فتحعلیان و گروه ایلیا در فضای باز

به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح"، فرمان فتحعلیان خواننده نام آشنای پاپ به همراه، شهرام پورمیامین (کاخن و پرکاشن)، میلاد عباسى (دف) و فرزاد رضایى (گیتار الکتریک)، اعضای گروه موسیقى ایلیا، جمعه ۲۴ شهریورماه در چهارمین روز از پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح" روی صحنه می‌رود.

خواننده آلبوم‌های "راه عشق"، "مست وخراب" و "مردم بیگانه" در این کنسرت که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محوطه خانه هنرمندان برگزار می‌شود، قطعاتی از خاطره‌انگیزترین آثارش را اجرا خواهد کرد. بخشی از قطعات اجرایی این کنسرت نیز به آثار آلبوم "دیده بیدار" آخرین اثر فتحعیان اختصاص دارد که چندماه پیش منتشر شد.

لازم به یادآوری است، پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح" این روزها در خانه هنرمندان برپاست. در این رویداد هنری که تا۳۰ شهریورماه ادامه دارد همه روزه در بخش موسیقی اجراهای متنوعی در محوطه باز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. کنسرت دو نوازی سی‌تار و طبلا علی بروجردی و دارشان سینگ، تکنوازی گیتار پاپ شهریار طبری بر اساس ترانه‌های قدیمی، کنسرت موسیقی تلفیقی گروه بنفش پیمان ابدالی با اشعار فارسی به زبان انگلیسی و اجرای گروه کر نابینایان، دیگر اجراهایی است که در این جشنواره برای عموم مردم اجرا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند تا۳۰ شهریورماه همه روز از برنامه‌های متنوع این جشنواره درعرصه تئاتر، موسیقی و سینما دیدن کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج