جاباما
۵۹۸۹۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کین: لیورپولی‌ها مثل بچه مدرسه‌ای‌ها دفاع می‌کنند

اسطوره باشگاه منچستریونایتد تیم تحت هدایت یورگن کلوپ را ترور شخصیتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: روی کین که در زمان بازیگریش با منچستریونایتد هفت بار قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «آی تی‌وی» انگلیس، در تحلیل بازی خانگی لیورپول برابر سویا از گروه E لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت، گفت: این بازی در یک کلام نشان داد که چرا لیورپول نمی‌تواند عنوانی را کسب کند. آنها از روی یک پرتاب اوت دستی در چنین بازی مهمی و در لحظه مهمی گل خوردند و طبیعی است که یورگن کلوپ از کوره در برود چون لیورپولی‌ها مثل بچه مدرسه‌ای‌ها دفاع می‌کنند.

اسطوره شیاطین سرخ در تکمیل صحبت‌هایش اظهار داشت: لیورپول با سختکوشی که کادر فنی‌اش دارد از حیث خلق موقعیت، سرعت و قدرت کمی پیشرفت کرده، اما ساده‌ترین بخش فوتبال تغییر سیستم بازی به دفاع در موارد لازم است که به نظر لیورپول از انجام آن عاجز است. آیا این لیورپول می‌تواند فاتح لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا شود؟ فراموشش کنید. آنها در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در مرحله حذفی با تیم‌هایی همچون رئال مادرید روبه‌رو خواهند شد که این تیم‌ها به این لیورپول خواهند خندید.

شاگردان یورگن کلوپ شب گذشته با جبران یک گل عقب‌افتادگی خود برابر سویا، بازی را ۲ بر یک به سود خود پیش می‌بردند که در دقیقه ۴۲ دارو یک پنالتی به سود سرخپوشان مرسی‌ساید گرفت، اما فیرمینو آن را از دست داد تا در ادامه و در دقیقه ۷۲ خواکین کوررا نتیجه را برای نمایند اسپانیا به تساوی بکشاند.

لیورپول در آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر هم با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب منچسترسیتی شدند تا ضعف خط دفاعی این تیم بیش از پیش آشکارتر شود. این بدترین شکست بندرنشینان برابر من‌سیتی از سال ۱۹۳۷ میلادی تا کنون بود.

لیورپول در فصل جاری لیگ برتر در چهار بازی هشت گل زده و ۸ گل هم دریافت کرده و در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج