۵۹۹۱۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییر سیستم انتخابی والیبال المپیک ۲۰۲۰

فدراسیون جهانی والیبال فرمول جدیدی برای انتخابی المپیک تصویب کرد که جهت حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعمال می شود و براساس آن رقابت های بین قاره ای اهمیت بیشتری می یابد.

ایسنا: به نقل از سایت ورلد آف والی، فدراسیون جهانی والیبال فرمول انتخاب تیم‌ها جهت حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تغییر داد. مهمترین این تغییرات در در رقابتهای انتخابی جهان اعمال می‌شود که در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد و بر اساس آن سه تیم‌برتر این تورنمنت جواز حصور در المپیک را کسب خواهند کرد.

همچنین بر اساس این تغییرات سه تیم از رقابت‌های انتخابی بین قاره‌ها که در تابستان ۲۰۱۹ انجام می‌شود به المپیک راه پیدا می‌کنند و در نهایت پنج تیم قهرمان هر قاره بلیط سفر به المپیک را دریافت می‌کنند که به اضافه ژاپن، میزبان المپیک تکلیف ۱۲ تیم حاضر در المپیک را تعیین می‌کنند.

سیستم جدید انتخابی المپیک بایستی از سوی کمیته بین المللی المپیک نیز به تصویب برسد.

پیش از این سیستم انتخابی جهت حضور در المپیک به این گونه بود که دو تیم برتر قهرمانی جهان، پنج تیم قهرمان هر قاره به همراه تیم میزبان و سه تیم برتر دور اول انتخابی و یک تیم برتر دور دوم انتخابی جواز حصور در المپیک را کسب می کردند.

مهمترین تغییر در فرمول جدید از سوی کنفدراسیون والیبال اروپا مطرح شده و بر اساس آن اهمیت بیشتری به رقابت‌های قهرمانی قاره‌ها داده شده است. توسعه رقابت‌های انتخابی تعداد دیدارها در تقویم فدراسیون جهانی را در کنار رقابت‌های قهرمانی جهان افزایش می دهد.
همچنین بر اساس این تغییرات، رنکینگ جهانی نیز بسیار اهمیت دارد زیرا تیم‌ها بر اساس جایگاه‌شان در رتبه بندی جهانی امکان حضور در رقابت‌های انتخابی را کسب می‌کنند. تورنمنت انتخابی جهان با حضور دوازده تیم (تیم میزبان در سال ۲۰۱۸، تیم نخست قهرمانی جهان و ۱۰ تیم برتر از قاره ها) برگزار می‌شود در حالی که در رقابت‌های انتخابی بین قاره‌ای شامل دوازده تیم برتر رنکینگ جهانی بدون احتساب جایگاه تیم ها در دوره گذشته خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج