۵۹۹۱۲۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی طارمی؛ بالغ و در قامت کاپیتان سوم

مهاجم موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اکنون در چهارمین فصل حضورش در این تیم بلوغ فنی و اخلاقی بالای خود را به نمایش می‌گذارد.

ورزش سه: مهدی طارمی که به عنوان ستاره سه فصل اخیر پرسپولیس ایفای نقش کرده، با توجه به خصوصیات اخلاقی‌اش هرگز نتوانسته اوج محبوبیت خود را حفظ کند و این مساله باعث شده تا بارها چالش‌هایی بین او و هواداران شکل گیرد. مهاجمی که با دو عنوان آقای گلی و کورس و موقعیت مناسب برای تکرار آن در این فصل در کنار موفقیت بزرگ در آسیا، هر بار با تصمیمی اشتباه خود را مقابل هواداران قرار داده تا رابطه مناسب خود با آنها را دچار خدشه کند.
مهدی طارمی؛ بالغ و در قامت کاپیتان سوم

اکنون اما به نظر می‌رسد او تغییرات جالب توجهی را در دستور کارش قرار داده که می‌تواند برگ برنده‌ی بزرگی پیش روی او قرار دهد. طارمی در بازی حساس برابر الاهلی عربستان و در شرایطی که تیمش صاحب موقعیت گلزنی از روی نقطه پنالتی شده بود، نه تنها به دنبال تنش با گادوین منشا به عنوان مامور زدن این ضربه پنالتی نبود که با دلگرمی و روحیه دادن به او و در ادامه دعا برای موفقیت گلزن نیجریه‌ای سرخپوشان شرایط را برای موفقیت "تیم" مهیا کرد. اتفاقی که پیش از این برخلاف آن را بارها رقم زده بود و نمونه آن را در بازی استقلال و سپاهان به صورت بارزی نشان داد و حاشیه بزرگی را رقم زده بود.
مهدی طارمی؛ بالغ و در قامت کاپیتان سوم

مهدی طارمی که اکنون عنوان کاپیتان سوم پرسپولیس را نیز در اختیار دارد، در غیاب سیدجلال حسینی و در کنار حسین ماهینی نیز برای ایجاد آرامش تیم و رهبری بازیکنان در تیم تلاش کرد و صحبت‌های او با داور برای تدارک شرایط مثبت برای پرسپولیس نیز در آن بازی کاملا مشخص بود. طارمی در کار اصلی خود هم حسابی موفق عمل کرد و با گلی که زد هم تیر خلاص را به پیکره الاهلی وارد کرد و هم خودش را در جدول گلزنان هفت گله کرد تا نشان دهد برای آقای گلی دست بردار نیست.
مهدی طارمی؛ بالغ و در قامت کاپیتان سوم

طارمی در آستانه ۲۵ سالگی کم کم به بلوغ می رسد و راه و رسم بازی در روزهای مهم را یاد می گیرد. او در شبی که در طول ۹۰ دقیقه بارها فریاد می کشید و طغیان می کرد، هم گل زد و هم نقش یک شبه کاپیتان را ایفا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز دخترم عشق مهدی طارمی

      مهدی طارمی عالین از نظر من ایشون کاملا بازیکن عالی هستن

    • mina joon0908

      مهدی اقای گل

    • نَش

      در حالا حاضر بهترین بازیکن لیگه بهترین بازیکن ایران بعد از اشکان و سردار و جهانبخشو گوچیه، شانس اینکه بهترین بازیکن اسیا بشه رو هم داره اگه برن فینال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج