جاباما
۵۹۹۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سوال از شهردار تهران در دستور کار قرار می‌گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که شهردار تهران مجدداً به وعده خود در خصوص استفاده از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهری عمل نکند سوال را نجفی از طریق هئیت رئیسه پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که شهردار تهران مجدداً به وعده خود در خصوص استفاده از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهری عمل نکند سوال را نجفی از طریق هئیت رئیسه پیگیری می‌کنیم.

ناهید خداکرمی با اشاره به اینکه شهردار تهران هنوز به وعده خود در خصوص به کارگیری ۳۰ درصد از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهرداری عمل نکرده است، اظهار کرد: انتصاب معاون و مدیران شهری حق طبیعی شهردار تهران است و ما خیلی ورود نمی‌کنیم اما انتظار داریم آقای نجفی به قولی که دادند عمل کنند.

وی افزود: آقای نجفی در زمان ارائه برنامه خود برای حضور در شهرداری تهران وعده‌های داد که انتظار می‌رود به آنها عمل کند به طوری که وی اعلام کرد ۳۰ درصد از پست‌های مدیریت شهری را به بانوان و جوانان اختصاص خواهد داد.

خداکرمی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی از جوانان و بانوان ما فرصت حضور در پست‌های دولتی و حتی شهری را نداشتند و این شرایط باید برای آنها فراهم شود و کسب تجربه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته شهردار تهران در خصوص بکارگیری بانوان و جوانان در سطح مدیریت شهری چالش بزرگی پیش رو دارد و یه مقدار حق می‌دهیم به آقای نجفی که به خاطر این چالش ‌ها از افراد با تجربه استفاده کند که البته این هم راه حل دارد و می توان از ترکیب تجربه پیشکسوتان و جوانان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: ما همچنان بر انجام وعده شهردار تهران تاکید داریم چرا که این موضوع مطالبه اعضاء شورای شهر تهران به عنوان نمایندگان شهروندان است.

خداکرمی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که شرایط انتصابات تغییر نکند شورا چه تصمیمی خواهد گرفت، بیان کرد: طبیعی است که روند سوال را به صورت شفاهی و کتبی از طریق هئیت رئیسه پیگیری می کنیم.

به گزارش تسنیم در حالی هفته‌های اخیر تعدادی از اعضاء شورای شهر تهران به نحوه انتصابات نجفی در شهرداری ایراد گرفته‌اند که وی در آخرین مصاحبه خود در برنامه افتتاح نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهار کرد: در انتصابات آینده از زنان استفاده می‌کنم.

وی گفت:در روزهای اخیر انتقادات درباره انتصابات اخیرم، بخصوص درباره عدم به کارگیری زنان مطرح شده که آن‌ها را می‌پذیرم و به قول خودم درباره توانمندسازی مدیریتی زنان در شهرداری متعهدم.

نجفی افزود: قول می‌دهم در پایان دوره چهارساله حداقل ۳۰ درصد مدیریت در شهرداری تهران از زنان باشند.

شهردار تهران ضمن اشاره به اینکه انتصابات در شهرداری یک روند اداری دارد، گفت: در انتصابات جدید در روزهای آینده به شرط رسیدن پاسخ استعلام‌ها شاهد حضور زنان در مناصب مدیریتی خواهید بود ضمن اینکه در حال شناسایی زنان توانمند و متخصص برای مناصب مدیریتی در تهران هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریا

      نه خیلی خانوما کاربلدید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج