جاباما
۵۹۹۶۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نیمه دوم را بروید خانه های تان ما مراسم تجلیل از خود داریم!

بی نظم ترین بازی نمادین فوتبال دنیا!

۳۰ دقیقه ملی پوشان دو نسل با هم بازی کردند تا بیش از یک ساعت مسئولین وقت داشته باشند عکس یادگاری بگیرند و روی آنتن زنده ، برای هم نوشابه باز کنند. اتفاقی که باعث دلخوری مسئولان گروه ورزش شبکه سوم سیما هم شد.

خبرآنلاین: ۳۰ دقیقه ملی پوشان دو نسل با هم بازی کردند تا بیش از یک ساعت مسئولین وقت داشته باشند عکس یادگاری بگیرند و روی آنتن زنده ، برای هم نوشابه باز کنند. اتفاقی که باعث دلخوری مسئولان گروه ورزش شبکه سوم سیما هم شد.

یکی از بی نظم ترین رخدادهای ورزشی ایران که قرار بود جایی باشد برای بازی تیم های ۹۸ و ۲۰۱۴ بعد از ۳۰ دقیقه بازی نمادین و نزدیک به ۹۰ دقیقه تقدیر و لوح تبریک خوانی برای مسئولین در غیاب ستاره های سرشناس تیم ۹۸ و شخص رئیس جمهور به عنوان بانی اصلی برگزاری این بازی به پایان رسید.

در این پایان نیمه اول مسابقه که در ۳۰ دقیقه زمان برگزاری اش پیرمردها با وجود همه یاران کمکی شان ۵ گل از تیم ۲۰۱۴ خوردند ، محمدرضا رحیمی اعلام کرد همه جمع شده اند تا از ملی پوشان برای افتخار آفرینی های شان تقدیر کنند و رئیس جمهور هم که خود بانی این بازی بوده به دلیل افت فشار ، خستگی و از همه مهمتر زانو درد به ورزشگاه نیامده است. بعد از این مراسم بی سر و ته اهدای لوح های تقدیر آغاز شد.

تیم های مختلف موفق فدراسیون از راه می رسیدند و جایزه می گرفتند. جواد خیابانی که مدام از مردم نزدیک به ورزشگاه می خواست به ورزشگاه بیایند و نیمه دوم را ببینند ، اصلا نمی دانست آن وسط چه در حال اتفاق افتادن است. مجریان برگزاری مراسم که از سوی فدراسیون آمده بودند ، مدام برای همدیگر و برای مسئولان حاضر در استادیوم ، نوشابه باز می کردند. بعد از تقدیر از ملی پوشان کفاشیان به نمایندگی از اهالی فوتبال به رئیس جمهور یک تابلو فرش ابریشم هدیه داد . تابلویی که جواد خیابانی گفت :« من عتیقه شناس نیستم بدانم دقیقا چه چیزی است.»

البته وزیر هم لوح تقدیری به پاس موفقیت های فوتبال به کفاشیان داد و احتمالا برای همین موفقیت ها بود که این دو روی ماه یکدیگر را بوسیدند! این دویی که در دوسال گذشته کم از خجالت یکدیگر در نیامده اند.

البته وزیر در آخر مراسم هم ایستاد و با جواد نکونام و خاعتبری درباره بحث حضورشان در لیگ امارات حرف زد. بحثی که به نظر می رسید تقریبا جدی هم باشد البته نکونام با خنده وسط حرف های وزیر و خلعتبری که با لهجه مازندرانی رد و بدل می شد ، خنده حاضرین را به همراه داشت. بعد هم که ماچ و بوسه ها تمام شد دوستان هیات تهران که میکروفن ها را در دست داشتند از خودشان هم تقدیری ویژه کردند و بعد هم بازی تمام شد بی آنکه نیمه دومی در کار باشد. اتفاقی که باعث دلخوری مسئولان شبکه سوم سیما شد که برای این مراسم ، مراسم ویژه افطار و شب های رمضان شان را به هم ریخته بودند. جواد خیابانی به نمایندگی از مسئولان گروه ورزش سیما از همه مردمی که شاهد این کلکسیون بی نظمی بودند ، عذر خواست و گفت :« ما شرمنده ایم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      نمادی از مدیریت جهانی

    • همراه آبی

      تقدیر دولت از دولت!!!

    • MSM

      خیابانی رو دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج