۵۹۹۹۵۹
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

استعفا آبرومندانه تر است یا برکناری، آقای منصوریان؟

پس از شکست مقابل پدیده علیرضا منصوریان در کنار زمین رفتار مربی را نشان داد که به آخر خط رسیده است. اما ای کاش منصوریان تصمیمی معادل رفتار خود می گرفت تا کار به وضعیت فعلی کشیده نشود.

خبرورزشی: دیدارمقابل پارس جنوبی آخرین فرصت منصوریان برای نتیجه گرفتن در استقلال بود که او عملا ناکام ماند و تیمش برای سومین بار در این فصل شکست را تجربه کرد آن هم تنها در ۶ بازی. جالب است که منصوریان همچنان اقدامی در راستای بهبود این وضعیت انجام نمی دهد و همچنان در انتظار معجزه ای از سوی مدیران استقلال است.
برخی نزدیکان استقلال معتقدند مثل روز روشن است که منصوریان به پایان کار خود در استقلال رسیده و برکناری اش از این باشگاه قطعی شده است. اگر چنین مسئله ای حقیقت داشته باشد قطعا سرمربی استقلال به خوبی از آن با خبر است در چنین شرایطی بهتر نیست او شخصا اقدام به استعفا کند؟ آقای منصوریان فکر می کنید استعفا آبرومندانه تر است یا برکناری؟ شکی نیست در صورتی که او خودش از سمتش در استقلال استعفا می کرد با پایان بهتری با سرمربیگری در استقلال وداع می کرد. تصمیمی که البته منصوریان اگر می خواست عملی کند باید شب گذشته آن را رقم می زد.
سرمربی استقلال اگر تصور می کند برتری مقابل گل گهر در جام حذفی دلیلی برای شانس او برای ماندن در استقلال مرتکب اشتباه بزرگی شده است. تیم او از ۶ بازی در لیگ ۳ شکست، ۲ تساوی و تنها یک پیروزی کسب کرده است. یعنی همین آغاز فصل استقلال با چنین عملکردی از دایره مدعیان خارج شده و این احتمال هست خیلی زود لیگ برای آنها جنبه ای تشریفاتی پیدا کند و رتبه های بالای جدول برایشان تبدیل به رویا شود. وضعیت امروز آن هم با تیمی که بیش از هر تیمی در ایران مهره دارد حاصل کار منصوریان در راس کادرفنی استقلال است. سرمربی که چه بهتر بود که اگر در پایان دیدار مقابل پدیده از سمتش استعفا می کرد. او تمام رفتارهای فردی که قصد وداع دارد را اجرا کرد اما باز هم تصمیمی برای رفتن نگرفت. مشکل بزرگ درباره او همین تناقض هاست. منصوریان رفتاری دوگانه دارد و امروز بیش از هر زمانی چشم را بر واقعیت هایی که درباره او در استقلال شکل گرفته بسته است.

6 هفته از لیگ گذشته و استقلال تحت هدایت منصوریان حتی تبدیل به یک تیم متوسط هم نشده است. منصوریان چه انتظاری درباره آینده دارد. اینکه تا پایان نیم فصل به او فرصت بدهند؟ آیا سرمربی استقلال تصور می کند با کنار رفتن از این تیم تبدیل به مهره ای سوخته در فوتبال ایران می شود؟ چنین تفکری اشتباه بزرگ اوست. یحیی گل محمدی نیز در پرسپولیس به نتیجه نرسید اما آیا پرونده اش در فوتبال ایران بسته شد؟ پس از آن یحیی تبدیل به یکی از موفق ترین مربیان فوتبال ایران شد و نتایج درخشانی در ذوب آهن کسب کرد. آقای منصوریان مگر استقلال اولین تجربه مربیگری شماست؟ چرخه دوره مربیگری منصوریان در آغاز با ناکامی هایی همراه بود و در دوره ای در نفت تهران سرانجامی موفق داشت و نتایج او در استقلال در سال اول حضورش روی نیمکت قابل قبول بود. ناکامی مطلق در این فصل دلیلی برای برکناری منصوریان است اما قرار نیست پرونده او را در فوتبال ایران ببندد. منصوریان گاهی در زمین رفتار فردی را نشان می هد که اعتماد به نفس بالایی دارد اما این روزها شبیه به کسی شده محکم استقلال را چسبیده و نمی خواهد از این تیم جدا شود. شاید حالا زمان حضور او در استقلال نبوده اما همه به خوبی می دانند در فوتبال ایران گذشته ها به سرعت فراموش می شوند و شاید روزی دوباره منصوریان تبدیل به گزینه سرمربیگری استقلال شود. منصوریان می تواند در چند سال آینده خودش را در فوتبال بالاتر ببرد و علم و تجربه بیشتری کسب کند و پس از آن دوباره به استقلال برگردد. رفتار فعلی او اما وحشت از بسته شدن پرونده استقلال در زندگی او را نشان می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقاي نويسنده 6بازي 4باخت يك برد و يك تساوي ...شما از جدول ليگ خبر نداري بعد مطلبم مينويسي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گفتی . اول فکر کردم من اشتباه کردم

      • افشین چراغپور از کوهرنگ بختیاری

        آی گفتی
        یارو سرش به کلیش پنالتی میزنه.
        داداش، اخوی، یا حبیبی....
        چهارتا باخت چهااااااااار

    • محمدحسین پور

      چ


      هارامتیاز وچهارمین باخت کجای

    • مهرشاد

      داچعلی باید بمونه

      پاسخ ها

      • پویان

        بااین نتایج بازم بمونه؟؟؟

    • بدون نام

      آقامیخاد باخفت بره ملک باباشه ول کن نیسس

    • المستاصل

      واقعا که !!؟؟ یارو هنوز از وضعیت جدولی استقلال و تعداد باختهاش خبر نداره بعدش هم نظرات فلسفی و تحلیلی از خودش صادر میکنه .... خیلی مضحکه ، آدمی دچار عجب میشه ...

    • حامد شیری

      اقای نویسنده حرفی میزنی هااااا.واسه داچعلی پول مهمتر از ابرو هس .اگه استعفا بده که از پول خبری نمیشه کهههه

      پاسخ ها

      • کوروش. شیری.

        اشکال نداره کاش داش علی بمونه تا انتقام دربی را بگیریم

      • کوروش. شیری.

        حامد خان اهل کجایی؟

    • پویان

      اقای منصوریان لطفا خودت برو.جدولم نگاه کن

    • حامد شیری

      برازجان

      پاسخ ها

      • حامد شیری

        بهتره بشکه های یخ رو هم باخودش ببره

    • حامد شیری

      ارومیه

    • امیرمجد

      خیلی جالبه .آقا بعد6هفته خبر از برد و باخت تیم نداره اونوقت مطلب فلسفی برای تیم میزاره.جالبه اسم خودشون هم کارشناس میزارن .حداقل شما مطلبو چک کنید بعد بزارید. ضمنا این آقا دنبال پوله میخاد اخراج بشه.عشق و تعصب همش حرفه و پررو تر از اینه که استعفا بده.

    • یک پرسپولیسی

      تیم پونزدهم جدولی خخخخ داش علی رو سفیدمون کردی به افتخار هر چی کچله

    • پیمان

      بذارید به کارش ادامه بده یهو دیدید بعنوان مربی لژیونر، شد مربی کابل یونایتد

    • محمد تاج

      با این وضعیت دیگه چه فرصتی به منصوریان باید داد تا به خودش بجمبه پرسپولیس قهرمان شده باید مربی متفکر خارجی بیارن کادر فنی هم عوض بشه.

    • بدون نام

      آقای نویسنده ! استقلال ۴ باخت داره نه سه تا !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج