۶۰۰۱۱۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

گزینه استقلال روی نیمکت الاهلی عربستان؟

مسئولان تیم الاهلی عربستان پس از شکست مقابل پرسپولیس و حذف از رقابت های آسیایی به فکر تغییر کادر فنی این تیم افتادند و از همین رو سرمربی سابق تیم العین را مورد توجه قرار داده اند.

ورزش سه: مسئولان تیم الاهلی عربستان پس از شکست مقابل پرسپولیس و حذف از رقابت های آسیایی به فکر تغییر کادر فنی این تیم افتادند و از همین رو سرمربی سابق تیم العین را مورد توجه قرار داده اند.

پس از شکست تیم الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان این تیم به احتمال فراوان در کادر فنی خانه تکانی به وجود خواهند آورد و به همین دلیل به سراغ یک مربی موفق در تیم های آسیایی می روند. مسئولان تیم الاهلی عربستان برای این اتفاق سرمربی سابق تیم العین امارات را در نظر دارند و در حال حاضر این مربی جدی ترین گزینه آنها محسوب می شود، گزینه ای احتمالا به جای ربروف روی نیمکت این تیم عربستانی خواهد نشست.
این مربی کروات که از سال 2014 روی نیمکت العینی ها نشست پس از حضور موفق با این تیم اماراتی در لیگ این کشور و همینطور لیگ قهرمانان آسیا در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده است علاقه مند است تا با نشستن روی نیمکت الاهلی تجربه ای جدید را به کارنامه خود بیفزاید.

او در مصاحبه ای کوتاه گفته است: بسیار علاقه مندم تا پس از سه فصل حضور در تیم العین، به تیم دیگری بپیوندم و چالش جدیدی برای خود ایجاد کنم.
زلاتکو دالیچ پیش از حضور در این العین امارات، سرمربیگری الهلالی ها را به عهده داشت و به همراه این تیم موفق شد به عنوان نایب قهرمانی لیگ عربستان برسد. او در این کشور، در دوره ای هدایت تیم الفیصلی را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
دالیچ پس از پیوستن به العین، توانست به همراه این تیم به عنوان قهرمانی لیگ امارات برسد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تا مرحله فینال پیش بیاید و در نهایت با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا بازی ها را به پایان برساند.

در رابطه با پیوستن این مربی کروات به الاهلی گفته می شود سرمربی برزیلی و سابق این تیم رابط این مربی با باشگاه بوده است.
الاهلی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را با کریستین گروس گذراند و توانست به عنوان تیم دوم صعود کند اما پس از آن در اقدامی عجیب مدیران این تیم اقدام به جابجایی سرمربی سوئیسی کردند و ربروف اوکراینی را جایگزین او کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگو نیاد استقلال که مصدوم میشه!

    • روزبه لاهیجان

      کاش اگه قراره باز مربی کروات بیاریم ،همین دالیچ رو بیاریم که سابقه و کارنامه ای قابل توجه حداقل تووی آسیا داره ،نه یکی مثل استیماچ که نه نتایج خوبی در تیم هاش گرفته نه حتی خارج از کرواسی مربیگری کرده ،کاندیدای بدتر از استیماچ برای تاج کبیر جناب آفای اسکوچیچ هستش که فقط با مرور اسامی بازیکن هایی که ایشون برای فولاد خوزستان همراه با کلی حواشی پشت پرده و زدوبند با دلال ها داشته ،میشه به راحتی عدم صلاحیت شون رو تشخیص داد ،اون فصل فولاد نوین با بازیکن های گمنام ولی با استعدادی مثل بیت سعید -زبیدی-زهیوی و خیلیای دیگه به لیگ برتر صعود کرده بودن ولی اسکوچیچ هیچکدومشون رو برای فولاد خوزستان انتخاب نکرد چون نمیتونست ازشون درصد بگیره و اکثر این بازیکن های باکیفیت جذب تیم استقلال خوزستان عبدالله ویسی شدن که سال بعدش حتی قهرمان لیگ برتر ایران هم شدن ،بنظر من همین دالیچ برای استقلال خیلی بهتر از امثال فاتح تریم و اشتلیکه هستش ،ولی با این مدیریتی که ما شاهدش هستین و اختلافی که بین اعضای هیات مدیره با همدیگه و با مدیر عامل پر مدعا بوجود اومده و بروز پیدا کرده متاسفانه اصلا نمیشه به رسیدن روزهای بهتر امید داشت و تغییراتی رو هم که اجبارا صورت میدن هم فقط باید به پای سعی تلاش برای باقی موندن خودشون در قدرت و کادر مدیریتی و نگه داشتن میزشون تعبیر و تفسیر کرد ،تیم ما بجز هوادارا هیچ دلسوز دیگه ای نداره ه ه ه

    • مصطفی اربابی

      گزینه کیلو چنده مربی فقط داش علی تنها مربی تو ایران که کوچکترین باجی به برانکو نداده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج