۶۰۰۱۳۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تاکتیک افتخاری برای آرام کردن فضا

جلسه هيات مديره امروز باشگاه استقلال که قرار بود امروز برگزار شود، لغو شد.

وبسایت نود: این درحالی است که سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال شب گذشته و پس از شکست استقلال مقابل پارس جم جنوبی، خبر داد که امروز نشست فوری برای مشخص شدن وضعیت استقلال برگزار می شود اما این اتفاق نیفتاد.

از بعدازظهر امروز خبرنگاران در مقابل درب باشگاه استقلال حاضر بودند تا بلکه از نشست، خبری بگیرند اما تا این ساعت هنوز خبری از برگزاری نشست نیست.

البته مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در ترکمنستان حضور دارد و این شاید دلیل برگزار نشدن جلسه باشد. افتخاری خواهان حضور وزیر ورزش در جلسه است و گزارش نشست هم باید به وزیر ورزش و جوانان گزارش شود. به نظر می رسد افتخاری دیشب برای کاهش تنش ناشی از باخت اعلام برگزاری جلسه کرده است اما امروز خبری از برگزاری جلسه نیست.

موج انتقادها از هیات مدیره و کادرفنی استقلال آنقدر افزایش یافته که صفحات مجازی هم امروز شاهد حضور طرفداران استقلال در صفحات اجتماعی وزیر ورزش، بازیکنان فعلی و سابق باشگاه استقلال بوده است. نظرات علیه هیات مدیره و کادر فنی کار را به جایی رسانده که حتی امروز شایعه اخراج منصوریان هم شنیده شد. ماجرا آنجا جالب می شود که خبر آمده افتخاری حتی با اعضای هیات مدیره هم برای برگزاری جلسه تماس هم نگرفته و کارمندان باشگاه هم از برگزاری جلسه ابراز بی اطلاعی می کردند.

حتی خبر آمد که جلسه مخفیانه قرار است در دفتر توفیقی با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شود اما ظاهرا توفیقی در ایران حضور ندارد. خبر جلسه در دفاتر افتخاری، زمانی و حتی توفیقی هم منتشر شد که خبر برگزاری جلسه مخفیانه هم تکذیب شده است. در هر حال تاکتیک افتخاری برای آرام کردن فضا این بوده که خبر برگزاری نشست را اعلام کند و حتی اگر نشست روز یکشنبه هم برگزار شود، برکناری منصوریان در فاصله سه روز تا بازی حساس مقابل ذوب آهن، کار منطقی به نظر نمی رسد و با توجه به این شرایط به نظر نمی رسد، منصوریان از کار برکنار شود.

همانطور که دیشب خبر دادیم بازی مقابل ذوب آهن، آخرین فرصت منصوریان برای ماندن در استقلال است. این بازی از یک نظر دیگر هم حساس است. امیر قلعه نویی سرمربی سابق استقلال، روی نیمکت ذوب آهن است. تقابل منصوریان و قلعه نویی و نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن در ورزشگاه آزادی می تواند سرنوشت سازتر از جلسات هیات مدیره باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئن باشید پرگل میبازه!

    • بدون نام

      خدابا تو رو ب ماه محرم قسم شر این افتخاری اجنوی رو از سر استقلال دور کن

    • بدون نام

      اقای افتخاری باندت رو جمع کن و برو تا استقلالیاش(فتح الله زاده)بیان.
      منصوریانم ببر

    • بدون نام

      بگو افتخاری برو تیمو خراب کردی نامرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج