۶۰۰۵۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا معرفی شد

کانسپت بورگوارد ایزابلا (Borgward Isabella) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی شد. این خودرو الکتریکی نشان دهنده آینده محصولات این خودروساز آلمانی است.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: کانسپت بورگوارد ایزابلا (Borgward Isabella) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی شد. این خودرو الکتریکی نشان دهنده آینده محصولات این خودروساز آلمانی است.
کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا معرفی شد

کمپانی خودروسازی احیا شده بورگوارد آلمان در جریان نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ از یک مدل مفهومی الکتریکی رونمایی کرد. کانسپت بورگوارد ایزابلا (Borgward Isabella)، خودرویی انقلابی و آینده نگرانه با بدنه آیرودینامیک است که برداشتی مدرن از مدل‌های کلاسیک در طراحی آن به چشم می‌خورد.

کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا معرفی شد

این مدل مفهومی از مدل افسانه‌ای ایزابلا در دهه ۵۰ میلادی الهام گرفته که آینده خودروهای بورگوارد و تمرکز آن بر روی طراحی و تکنولوژی خودروهای سواری بزرگ را نشان می‌دهد. بورگوارد ایزابلا ،‌ یک خودروی کوپه چهار در و چهار نفره است. اصول طراحی جدید و سیال این خودروساز آلمانی، از این پس در تمامی محصولات آینده این برند اعمال خواهد شد.

کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا معرفی شد

آندرس وارمینگ، رئیس بخش طراحی کمپانی بورگوارد در مورد این مدل مفهومی می‌گوید فرم بدنه هماهنگ به همراه انحناهای نرم، توازنی فوق‌العاده مثال زدنی را بین اشکال کروی و خطوط دقیق ایجاد کرده و تلاش ما در طراحی این خودرو، ایجاد هماهنگی بصری بین زیبایی و تکنولوژی بوده است.

کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا معرفی شد

بورگوارد ایزابلا دارای ابعادی معادل طول ۵ متر، عرض ۱.۹ متر و ارتفاع ۱.۴ متر بوده و عناصر طراحی سه بعدی به همراه ورودی‌های هوا و قطعات آیرودینامیک در آن استفاده شده است. به گفته مدیر طراحی بورگوارد، آیرودینامیک و راندمان فوق‌العاده، نقش کلیدی را در این خودرو بازی می‌کنند و تعریف کننده اشکال سیال هستند.
کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا معرفی شد

بورگوارد تصمیم دارد تا اواخر سال جاری خودروهای BX۷ TS را وارد بازار کند و مدل‌های BX۷، BX۵ و BX۶ نیز به زودی با پیشرانه‌های بنزینی در بازار اروپا عرضه خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج