جاباما
۶۰۰۵۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کشف ۲۵ هزار سیم کارت غیرقانونی

دادستان قم از کشف حدود ۲۵ هزار سیم کارت غیرقانونی از دلالان خبر داد و گفت: این افراد که در چند استان دیگر کشور فعالیت‌های مشابهی داشتند و توانسته بودند حدود ۲۵۰۰۰ سیم کارت را از روش‌های متفاوتی مانند استفاده از هویت افراد بدون اطلاع صاحب سند و ... به طور غیرقانونی فعال کنند، در قم دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: دادستان قم از کشف حدود ۲۵ هزار سیم کارت غیرقانونی از دلالان خبر داد و گفت: این افراد که در چند استان دیگر کشور فعالیت‌های مشابهی داشتند و توانسته بودند حدود ۲۵۰۰۰ سیم کارت را از روش‌های متفاوتی مانند استفاده از هویت افراد بدون اطلاع صاحب سند و ... به طور غیرقانونی فعال کنند، در قم دستگیر شدند.
کشف ۲۵ هزار سیم کارت غیرقانونی

کشف ۲۵ هزار سیم کارت غیرقانونی از دلالان سیم کارت/ متهمین در چند استان کشور فعالیت داشتندمهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از کشف حدود ۲۵۰۰۰ سیم کارت غیرقانونی خبر داد و گفت: با توجه به شگرد‌های جدید کلاهبرداری لازم است که مردم بیشتر از همیشه هوشیار باشند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

وی بیان کرد: این دلال‌های سیم کارت که در چند استان دیگر کشور فعالیت‌های مشابهی داشته و توانسته بودند حدود ۲۵۰۰۰ سیم کارت را با روش‌های متفاوتی مانند استفاده از هویت افراد بدون اطلاع صاحب سند و ... به طور غیرقانونی فعال کنند، در قم دستگیر شدند.

کاهه با اضافه کردن این مطلب که بیشتر خریداران این سیم کارت‌ها اتباع خارجی هستند تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های این دلالان دستگیر شده، برگزاری قرعه کشی با تبانی بوده است که با تقلب در احراز هویت برندگان به افراد از قبل تعیین شده‌ای جوایزی مانند خودرو، موتور سیکلت، تبلت و ... هدیه می‌دادند که همگی آنان نیز دستگیر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج