۶۰۰۷۸۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تورم موجود در کشور، فاجعه اقتصادی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با فاجعه‌آمیز نامیدن تورم موجود در کشور، گفت: دولت برای کاهش سود بانکی باید یا به بانک‌ها یارانه بدهد و یا با رونق کسب‌وکار سود بانکی را کاهش دهد.

خبرگزاری فارس: جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با انتقاد از وجود تعارضات در اقتصاد کشور اظهار کرد: در اقتصاد ایران یک تعارض بزرگ دیده می‌شود و قانون بانکی مریض در آن نشانی از وجود تعارض‌ها است.

وی با اعلام اینکه وجود تعارضات یکی پس از دیگری اقتصاد ایران را دچار نوسان و مشکلات اقتصادی می‌کند، افزود: سود بانکی، کاهش تورم و حذف رکود زنجیره‌هایی وابسته به هم هستند و نمی‌توان آن‌ها را جدا از هم در نظر گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناموفق بودن دولت قبل در کاهش عملیاتی تورم در کشور گفت: دولت در چهار سال گذشته تلاش کرد تا تورم را مهار کند و در نگاه عامیانه موفق نیز شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: دولت در پایان کار متوجه شد که راه را اشتباه رفته است و راه متناسب با کنترل تورم که اصولی و بر مبنای اقتصاد استوار باشد را طی نکرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تأکید بر اینکه دولت نمی‌تواند با دستور دادن تورم را کاهش دهد، خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته تورم مهار شد اما در پی آن کسب‌وکار قفل شد، چرخش مالی انجام نشد و رکود کشور بر کشور حاکم شد به‌گونه‌ای که دولت در پایان چهار سال دریافت که رکود و بیکاری رشد کرده است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اقدامات دولت‌های نهم و دهم در کاهش تورم موجود در اقتصاد با اصلاح بانک‌ها گفت: در دولت احمدی‌نژاد نیز دولت تلاش کرد تا با دستور دادن تورم را کاهش دهد و نرخ سود بانکی را کاهش دهد تا جایی که به احمدی‌نژاد روزی نشده که وی به موضوع بانک‌ها و کاهش نرخ سودشان نپردازد اما در این راستا نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه دو راه برای کاهش سود بانکی در کشور وجود دارد، افزود: دولت یا باید به بانک‌ها یارانه بدهد و یا با رونق کسب‌وکار و ایجاد اشتغال سود بانکی را کاهش دهد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با اشاره به اینکه تورم امروز در کشور یک فاجعه اقتصادی است، گفت: اگر رکود از بین برود و کسب‌وکار رونق پیدا کند در علم اقتصاد تورم به‌خودی‌خود کاهش پیدا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما مثل مریضی شد یم که هرروز یکی برامون نسخه میپیچه و درد هم انجاست که هیچکدام هم طبیب نیستند.

    • محمود

      سلام و عرض ادب
      نکته جالب و شگفت انگیز درمورد امثال این نمایندا محترم و دیگر رجلی که نظرات کارشناسانه و دلسوزانه و رندانه در مورد امور و مشکلات اقتصاد ایران میدهند این است
      که عزیزان بزرگوار بجای نقد و انتقاد بی حاصل و بی خاصیت و نمک بر روی زخم مردم و دولت پاشیدن،لطفاً راهکار عملی نشان دهید و با دولت همکاری کنید و مشکلات را حل کنید.اینکه دایم در بوق و کرنا کنید که ال است و بل است نشد کار.مردید و دلسوز مردم و نظام راه حل مشکلات را ارائه دهید.خدا قوت

    • بدون نام

      زمان محمود صدات در نمیومد

    • بدون نام

      بعد از انقلاب اقتصاد علمی نبوده وفقط سلیقه ایست واهمیت نداشته حتی در مدارس رشته اقتصاد حذف شد ققط کل اموزشو پرورش دو ساعت درس اقتصاد باقی ما نده

    • دانیال

      تورم؟؟؟؟؟؟!!!!! ما کی تورم داشتیم این همه امار وارقام تورم ماهیانه را با هزار. زحمت برا ما حساب میکنن و ثابت میکنن تورم نداریم حالا شماها میگید تورم بالاست .بابا بنده خداها دارن برا این ارقام زحمت می‌کشن. ...با این همه دروغاشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج