جاباما
۶۰۰۸۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۲۷


فال روزانه 1396/06/27
فال روزانه دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۷ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پر انرژی، عملگرا، مسئولیت پذیر، سخت کوش، مدیر، مدبر و با نظم هستید. برای شما مسئولیت ها و وظایفی که به عهده تان گذاشته شده اند اولویت اصلی زندگیتان به حساب می آیند، اما گاهی با لجبازی ها و حسادت هایتان همه زحمات خود را بر باد می دهید. امسال شما می توانید در انتظار ایجاد تغییراتی عمده در زندگی حرفه ای خود باشید. تا نیمه های سال انتقالی و یا ترفیع رتبه ای که مدت ها در انتظارش بوده اید تحقق پیدا خواهد کرد. آنهایی که در نیمه ی دوم سال به سفرهای خارجی می روند سفری بسیار موفقیت آمیز و در عین حال لذت بخش خواهند داشت. سعی کنید بیشتر از همیشه پس انداز داشته باشید و از خرج کردن پولتان برای چیزهای لوکس و غیر ضروری خودداری کنید تا از بروز مشکلات مالی جلوگیری کنید. با وجود مشکلات مادی که در اوایل سال خواهید داشت، وضعیت اقتصادیتان با شروع پروژه های جدید به میزان زیادی بهبود خواهد یافت. برای عاشقی حداقل تا نیمه ی دوم آذر باید دست نگه دارید. ماه های اسقند، خرداد و مرداد نیز برایتان ماه های مهمی خواهند بود.

فال روزانه 1396/06/27
وقتی صبح ها که از خواب بیدار می شوید به این فکر هستید که چطور می توانید کارتان را بپیچانید و در خانه بمانید، این را بدانید که زمان تغییر دادن شغل و حرفه تان فرا رسیده است! اما متأسفانه در حال حاضر امکان انجام این کار برای شما وجود ندارد. برای جبران این مشکل به خودتان مهربانی کنید، برای خود هدیه بخرید و کاری را انجام دهید که از آن نهایت لذت را می برید و می تواند روحتان را آرام کند. سر فرصت و وقتی شرایط اجازه بدهند به تغییر شغلتان هم فکر خواهید کرد. این کار شاید امنیت فعلی شما را به خاطر بیندازد، اما قطعا از یک زندگی تکراری و ملالت بار نجات خواهد داد و افق های تازه ای را پیش رویتان قرار خواهد داد.

فال روزانه 1396/06/27
امروز حال و هوای عاشقی را می توانید در فضای اطرافتان احساس کنید. وجودتان سرشار از شور و هیجان است و دلتان می خواهید با عشقتان خلوت کرده و او را غرق در جملات محبت آمیز کنید. شاید به این فکر بیفتید که برای دیدار با او لباس های تازه ای برای خودتان بخرید، اما باور کنید هیچ لزومی ندارد خودتان را به خرج بیندازید. سعی نکنید با سناریو پردازی در مورد آینده ای رویایی و دروغین دل طرف مقابلتان را به دست بیاورید، با او صادقانه رفتار کنید و رویاهای منطقی و حساب شده ای که برای آینده ی مشترک خود دارید را با او در میان بگذارید تا خیلی خوشحال تر از آن چیزی شود که انتظارش را داشته اید.

فال روزانه 1396/06/27

امروز شما هیچ تمایلی به شرکت در بحث های بی اهمیت و غیبت کردن و امثال اینها ندارید. وقتی دیگران سعی دارند چنین حرف هایی بزنند این طور به نظرتان می آید که انگار برای مدت ها به این حرف هایشان گوش داده اید و دیگر طاقت شنیدن آنها را ندارید و آنقدر برایتان کسل کننده است که هر لحظه ممکن است فریاد بزنید «کافیه!». برای خودداری از قرار گرفتن در چنین وضعیتی شاید بهتر باشد امروز کمی با خودتان خلوت کنید و زیاد با دیگران ارتباط برقرار نکنید. شما معمولا برای گرفتن تصمیمات مهم زندگی خودتان به ندای دورنتان رجوع می کنید و اغلب هم در استفاده از این روش موفق هستید، اما امروز به نفعتان است که سعی کنید منطق خود را به کار بگیرید.

فال روزانه 1396/06/27

همیشه درست زمانی که فکر می کنید همه چیز روبراه شده است زندگی یکی دیگر از غول هایش را در برابرتان قرار می دهد و شما را وادار می کند خودتان را با تغییرات جدیدی که در زندگیتان ایجاد شده اند تطبیق دهید. امروز هم یکی از آن روزهاست پس خودتان را آماده کنید. شاید اطلاعات و اخباری به دستتان برسند که می توانند اثراتی جدی روی زندگی شما داشته باشند. شاید فرصت جابجایی به شهر یا کشوری دیگر برایتان پیش بیاید و شاید حتی پیشنهاد ازدواج به شما بشود. چنین اتفاقات و تغییراتی می توانند جهت زندگی شما را به طور کلی تغییر داده و شما را در مسیری دیگر قرار دهند، اما یک چیز قطعی است: آینده ای بهتر در انتظارتان است!
فال روزانه 1396/06/27

امروز شما بسیار مثبت اندیش شده اید و به توانایی های خود در هر کاری که بخواهید انجام دهید اطمینان کامل دارید. اگر دارید در زندگی خود هدف خاصی را دنبال می کنید، که قاعدتا هم باید همین طور باشد، امروز حرکتی ناگهانی رو به جلو خواهید داشت که شما را به هدفتان بسیار نزدیک تر خواهد کرد. شما در مدیریت منابع مادی خود معمولا بسیار خوب عمل می کنید، اما توجه بیش از اندازه به مادیات می تواند باعث شود از مسائل خیلی مهمتری غافل شوید. امروز به شما توصیه نمی شوید که زیاد به مادیات بپردازید، چون بر خلاف همیشه نتایجی که به دست می آورید چندان مطلوب نخواهند بود، مخصوصا اگر یک نفر دیگر هم قرار باشد در این تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشد.

فال روزانه 1396/06/27

امروز می توانید در انتظار برخی تغییرات بزرگ در زندگی خود باشید. تمام زحماتی که برای پیشرفت خودتان و افزایش اعتماد به نفستان کشیده اید دارند به نتیجه می رسند و فرصت های مختلفی دارند برایتان فراهم می شوند که تعدادشان آنقدر زیاد است که نمی دانید کدام یک را باید انتخاب کنید. این موضوع می تواند باعث نگرانی و سردرگمی شما شود، اما برای گرفتن بهترین تصمیم ممکن باید به درون خود رجوع کرده و به خواسته های قلبیتان فکر کرده و بر اساس آنها تصمیم گیری کنید. شما امروز بسیار احساساتی و پر از احساسات عاشقانه هستید، پس حتما هر طور شده مقدمات یک دیدار رمانتیک با عشقتان را فراهم کنید.

فال روزانه 1396/06/27
امروز حال و هوایتان کمی گرفته است و تلاش برای خوشحال و خندان نشان دادن خودتان هم هیچ نفعی به حالتان نخواهد داشت و همه می توانند از رنگ رخسارتان به سر ضمیرتان پی ببرند. پس اگر دلتان نمی خواهد که اطرافیانتان از حال درونیتان باخبر شوند سعی کنید بیشتر وقتتان را با انجام فعالیت های انفرادی و در خلوت خودتان بگذرانید. احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان نسبت به شما تصورات اشتباهی دارد و شما را برای خود به چشم یک دشمن و تهدید می بیند. لزومی ندارد در این مورد به او چیزی بگویید. شما با رفتارتان خیلی بهتر از آنچه با کلام گفته می شود می توانید به او نشان دهید که در اشتباه است.

فال روزانه 1396/06/27

امروز پروژه ای طولانی مدت که برای انجام آن تلاش بسیار زیادی کرده بودید بالاخره به نتیجه خواهد رسید. اتمام این پروژه تأثیرات قابل توجهی روی وضعیت مالی شما خواهد گذاشت. این موفقیت اعتماد به نفسی که به آن نیاز دارید را به شما خواهد بخشید. حتما زمانی را به جشن گرفتن این موفقیت اختصاص بدهید. شما از آن آدم هایی نیستید که بشود گولشان زد و می توانید آنچه در درون طرف مقابلتان می گذرد را به وضوح ببینید و بگویید که دارند حقیقت را به زبان می آورند یا دروغ می گویند. با این حال امروز سعی کنید هر چقدر هم که به این حس خود اعتماد داشتید بر اساس آن قضوت نکنید و واکنشی هم نشان ندهید.
فال روزانه 1396/06/27
تغییرات همیشه خوب هستند، اما وقتی ناگهان و به مقدار زیاد ایجاد می شوند می توانند ترسناک باشند. این دقیقا همان احساسی است که شما هم امروز وقتی بی آن که انتظار داشته باشید یک نفر خبر تغییراتی عمده را به گوشتان می رساند خواهید داشت. شما نمی دانید چطور باید نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهید و یا چه تأثیراتی رویتان خواهد گذاشت، تنها چیزی که می دانید این است که باید منتظر بمانید. نگران نباشید، در نهایت خواهید دید که این تغییرات به نفع همه از جمله خود شما خواهند بود. شاید بسیاری از نقشه ها و برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته بودید بی اثر شوند، اما شما قطعا خواهید توانست گزینه های بهتری را جایگزین آنها کنید.

فال روزانه 1396/06/27

شما علاقه ی زیادی به جمع آوری اطلاعات در رابطه با یک موضوع خاص دارید و حاضرید که برای به دست آوردن آن هر راهی که لازم باشد را طی کنید. بهترین راه برای جمع آوری اطلاعات در این زمینه از طریق اینترنت خواهد بود و می توانید بدون این که حتی از جایتان بلند شوید به منابع بسیاری دسترسی پیدا کنید. فقط یادتان باشد که به هر سایتی اعتماد نکنید و فقط در وبسایت های معتبر جستجو کنید. امروز شاید مجبور به تصمیم گیری در زمینه ای باشید که از اطلاعات و جزئیات مرتبط با آن به طور کامل آگاه نیستید، همین موضوع هم باعث نگرانی و استرس شما شده است، اگر می توانید برای گرفتن تصمیم نهایی خود تا فردا دست نگه دارید.

فال روزانه 1396/06/27

امروز پولی از منبعی که اصلا انتظارش را نداشته اید به دست شما خواهد رسید. شاید یک مسئله ی حقوقی که مدت ها درگیرش بوده اید بالاخره به نتیجه رسیده باشد و یا پدر و مادرتان ناگهان تصمیم گرفته باشند مبلغی را به شما هدیه بدهند. این پول از هر کجا که به دستتان برسد مورد استقبال شما قرار خواهد گرفت. شاید در رویاهای این چند وقت اخیرتان هم چنین چیزی را ندیده باشید، اما خوب واقعیت دارد! اگر قرار است شراکتی را آغاز کنید و یا پروژه ی جدیدی را با شریک سابق خود شروع کنید سعی کنید تمام جزئیات معامله تان را مشخص کنید و از درصد سودی که به هر طرف تعلق می گیرد، تا وظایفی که به عهده ی هر یک از طرفین هستند را مشخص کنید.

فال روزانه 1396/06/27

امروز اطلاعات و شناخت جدیدی نسبت به زندگی یکی از اشخاص مهم زندگی خود به دست خواهید آورد و رابطه تان با این شخص تغییرات قابل توجهی در جهت بهبود و پیشرفت خواهد داشت. شما احساس می کنید که حالا دیگر این شخص را به طور کامل می شناسید و نزدیکیتان خیلی عمیق تر از هر وقت دیگری است. این صمیمیت حتی ممکن است روی وضعیت مالی شما نیز اثرات مثبتی اشته باشد! شما در بحث هایی که با شریک عاطفی خود دارید به جای این که به حرف های او گوش کنید به فکر آنچه خودتان می خواهید بگویید و آنچه از او انتظار دارید بگوید هستید، این کار شما تنها مشکلات را پیجیده تر از آن که هستند خواهد نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج