۶۰۰۸۶۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نیکی هیلی: گزینه هایی برای نابودی کره شمالی داریم

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل روز یکشنبه با بیان اینکه شورای امنیت سازمان ملل حق مطلب را در مورد برنامه هسته ای کره شمالی ادا کرده است، افزود: واشنگتن شاید مجبور شود پرونده پیونگ یانگ را به پنتاگون واگذار کند.

خبرگزاری ایرنا: نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل روز یکشنبه با بیان اینکه شورای امنیت سازمان ملل حق مطلب را در مورد برنامه هسته ای کره شمالی ادا کرده است، افزود: واشنگتن شاید مجبور شود پرونده پیونگ یانگ را به پنتاگون واگذار کند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: ما در این مرحله، همه گزینه های مربوط به کره شمالی را در شورای امنیت آزمایش کرده ایم.

وی در عین حال درباره سپردن مساله پیونگ یانگ به جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا ابراز خرسندی کرد و افزود: هر احتمال دیگری را امتحان می کنیم، اما گزینه های نظامی بسیاری روی میز قرار دارد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل با پر رنگ نشان دادن چشم انداز اقدام نظامی علیه کره شمالی یادآور شد که پیونگ یانگ در صورت ادامه رفتار بی پروایانه خود، نابود خواهد شد.

وی گفت که تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه کره شمالی، یک تهدید توخالی نیست. نیکی هیلی با اعلام اینکه جنگ، مساله ناخوشایندی است، افزود که در صورت ادامه تهدید واشنگتن و متحدانش از سوی کره شمالی، اتفاقاتی رخ می دهد.

براساس این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته با 'مون جائه این' رئیس جمهوری کره جنوبی در مورد مساله کره شمالی گفت و گوی تلفنی داشت.

کاخ سفید اعلام کرد که سران آمریکا و کره جنوبی به ادامه اتخاذ تمهیداتی برای تقویت قابلیت های بازدارندگی و دفاعی و افزایش فشار اقتصادی و دیپلماتیک علیه کره شمالی متعهد شده اند.

این دو قرار است در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، دیدار و گفت و گو کنند.
کره شمالی در هفته های اخیر چند موشک و یک بمب بسیار قدرتمند را آزمایش کرده، اقدامی که با محکومیت جامعه جهانی رو به رو شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      امریکا عادت داره همه ی گزینه هاشا در مقابل کشورهایی که مقدتر ایستاده اند ،روی میز گذاشته به عنوان صبحانه ونهار وشام مصرف کند

    • بهروز

      هیچ کاری نمیتونن بکنن انگلها

    • نادر

      کره شمالی ژاپن نیست که با بمب اتمی پدرش در بیارید آن هم ضربات مرگباری به کره جنوبی و آمریکا خواهد زد وابهت دروغین آمریکا را به چالش کشیده و ببر کاغذ ی روبه آتش خواهد کشید شروع جنگ اگر با آمریکا یی ها باشد پایانش با آمریکا نیست
      آمریکا عادت کرده است که فقط با کشورهای ضیعیف و درمانده و فاقد هرگونه امکانات رزمی حمله کند اگر جرات دارد با نیروهای مسلح ما یا کره شمالی درگیر شود آنموقع خواهد دید درباتلاقی بدتر از ویتنام گرفتار خواهدشد

    • بدون نام

      آمریکا

      هیچ غلطی نمی تواند بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج