۶۰۱۱۰۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سانگ؛ کراس اوور جدید بی وای دی در راه ایران

شرکت خودروسازی کارمانیا در آخرین فعالیت تجاری خود قصد دارد تا یکی از جدیدترین کراس اوورهای شریک تجاری خود بی وای دی را در بازار داخل به فروش برساند.

وب سایت جی اس ام - محمد دهقانی: بی وای دی سانگ توانسته است تا فروش خوبی را در چین به خود اختصاص دهد. تنوع پیشرانه‌های موجود برای این خودرو باعث شده تا استقبال خوبی در ماه‌های اول عرضه از آن بشود. به گونه‌ای که در ماه جولای، توانسته تا با فروش بیش از ۱۱ هزار دستگاه در بازار چین، به عنوان چهاردهمین خودرو کراس اوور پرفروش در این کشور شناخته شود و همچنین مقام پرفروش ترین کراس اوور جدید را به خود اختصاص دهد.
سانگ؛ کراس اوور جدید بی وای دی در راه ایران
این خودرو در بازار چین با نسخه های بنزینی توربو، هیبرید و تمام الکتریک عرضه می شود. بی وای دی در ماه‌های گذشته سانگ را دو برابر بیشتر از چری تیگو۷ فروخته است و به طور میانگین هر ماه حدود دو تا سه هزار دستگاه به میزان سفارش های بی وای دی از جانب مشتریان برای سانگ افزوده می‌شود. با این وجود ممکن است تا پایان سال ۲۰۱۷، سانگ به عنوان ۱۰ خودرو برتر در بحث فروش بزرگترین بازار خودرو جهان شناخته شود.
سانگ؛ کراس اوور جدید بی وای دی در راه ایران

پیش فروش بی وای دی سانگ تا چند هفته آینده آغاز می‌شود و در مرحله اول، این کراس‌اوور به صورت وارداتی به دست مشتریان می‌رسد. این خودرو از یک پیشرانه دو لیتری توربو GDi با قدرت ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر و گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه بهره می‌برد.
سانگ؛ کراس اوور جدید بی وای دی در راه ایران
فرمان هیدرولیکی حساس به سرعت، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانارومیک، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، امکان انتخاب حالت رانندگی، تغییر رنگ نورپردازی داخلی، صندلی راننده برقی مجهز به حافظه، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، سامانه تصفیه هوا، ترمز پارک الکتریکی، نمایشگر ۸ اینچی، سیستم صوتی و تصویری اسمارت با قابلیت اتصال به اینترنت، دوربین پشت آینه با قابلیت ضبط حوادث، کروزکنترل، شارژر USB تلفن همراه در جلو و عقب، سنسور نور، آینه حساس به نور، قطب نما و… از دیگر امکانات این خودرو است.

قیمت این خودرو حدود ۱۲۵ تا ۱۳۵ میلیون تومان اعلام شده که نزدیک به قیمت چری تیگو ۷ است و قرار است به صورت وارداتی به دست مشتریان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسن خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج