۶۰۱۱۲۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رپورتاژ آگهی

راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

دیگر کار نیمه تمام نخواهید داشت. دی آر ۹۵ به صورت هوشمندانه بهترین راه را برای پوشش دهی تمامی سطوح زمین انتخاب می نماید و وسایل منزل شما و جاهایی را نیز که قبلا تمیز کرده در حافظه خود به خاطر می سپارد. حتی اگر در حین کار شارژ آن به اتمام برسد، پس از شارژ به ادامه کار خود می پردازد.

دیگر نیازی نیست که در هنگام جاروکردن آن را به دنبال خود بکشید، جارو برقی و تی کشی های هوشمند با تکنولوژی تعقیب هوشمند کاربر (شبیه سازی الگوی نظافتی همانند مغز انسان) توسط سنسورهایی که روی آن تعبیه شده نقشه برداری لیزری انجام می دهد.


نسل جدید جاروبرقی های رباتیک: برنامه ریزی هوشمندانه برای پاکیزگی فوق العاده

این ربات همانند انسان قابلیت تشخیص موقعیت خود را در منزل شما دارد و دارای حافظه بلند مدت می باشد. هم چنین در صورت جا به جایی اثاثیه منزل شما و یا باز و بستن درب ها حافظه خود را به روز رسانی می نماید. این جاروی هوشمند پیچیده ترین هوش مصنوعی را در میان تمامی ربات ها دارا می باشد.

نحوه کارکرد:

کارکرد کلی بدین صورت است که می بایست زمان شروع به کار نظافت منزل بر روی روبات تنظیم گردد، سپس روبات هر روز در زمان تنظیم گردیده شروع به کار کرده و پس از پیمایش کل منزل شامل اتاق خواب ها، حال و نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه به شارژر خود به طور اتوماتیک باز می گردد .

بدیهی است ربات به راحتی از روی سنگ، سرامیک، پارکت و لمینیت به روی فرش رفته و تمامی قسمت های منزل شما اعم از زیر مبل ها، کابینت، مبل، تخت و غیره را بدون زحمتی نظافت می نماید .

قدرت مکش

سیستم این جاروبرقی هوشمند با بازدهی بالا ذرات گرد و غبار را از هوا جدا می سازد و جارو برقی را قادر به حفظ قدرت مکش برای زمان بیشتری می کند. این ربات از نظر هوش مصنوعی، کار آمدی و قدرت مکش در صنعت جاروهای هوشمند اتوماتیک کاملا بی همتاست و از نظر آپشن های دستگاه قابل قیاس با هیج نمونه ای در دنیا نمی باشد.


راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

کنترل از طریق تلفن هوشمند

با استفاده از اپلیکیشن اکووکس بر روی تلفن هوشمند خود، نظافت منزل خود را از طریق تلفن هوشمند کنترل نمایید. با استفاده از این اپلیکیشن، امکانات زیر برای شما فراهم می گردد :

  • نقشه برداری از منزل به صورت کاملا اتوماتیک
  • تعیین زمانبندی خودکار یا دستی جهت شروع نظافت
  • امکان انتخاب اتاق ها یا محوطه ای از منزل
  • مشاهده ظرفیت باطری
  • تعین محدوده مجازی جهت نظافت (دیوار مجازی (
  • تعیین محدوده های ممنوعه منزل (اجازه ورود به دستگاه داده نشود (
  • جدول نظافت های پیشین منزل
  • امکان اتصال به WIFI
  • امکان ادامه نظافت پس از شارژ خودکار

راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

پیمایش نظافتی هوشمندانه با حافظه

دیگر کار نیمه تمام نخواهید داشت. دی آر ۹۵ به صورت هوشمندانه بهترین راه را برای پوشش دهی تمامی سطوح زمین انتخاب می نماید و وسایل منزل شما و جاهایی را نیز که قبلا تمیز کرده در حافظه خود به خاطر می سپارد. حتی اگر در حین کار شارژ آن به اتمام برسد، پس از شارژ به ادامه کار خود می پردازد .

اسکن و نقشه برداری هوشمند لیزری

با استفاده از تکنولوژی هوشمند این ربات محیط منزلتان را اسکن و نقشه برداری می کند و بر روی نرم افزار تلفن هوشمند شما پیاده سازی می کند. دیبوت با پوشش دهی بالا و عدم برخورد با موانع، منزل شما را جارو کرده و کوتاهترین مسیر را برای بازگشت به شارژر خود انتخاب میکند و مکان هایی را نیز که قبلا تمیز کرده به خاطر می سپارد و حتی اگر در میان کار دوباره خودرا شارژ نماید، پس از اتمام شارژ به ادامه نظافت منزل شما می پردازد .

راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

نظافت روزانه خودکار

دیگر هیچوقت وارد یک خانه کثیف نمی شوید ! با استفاده از دستگاه کنترل ربات یا اپلیکیشن اکووکس در هر جای دنیا که باشید با استفاده از اینترنت می توانید یک نظافت روزانه را برای یکبار در روز بصورت اتوماتیک برنامه ریزی کنید، حتی زمانی که کسی در خانه نیست .

گزارشگر صوتی

دیبوت آر 95 مجهز به گزارشگر صوتی می باشد. با استفاده از گزارشگر صوتی شما می توانید از وضعیت ربات، خطاها، موقعیت و کارکرد آن مطلع شوید .

دهانه مکش قابل تعویض-ایده آل برای صاحبان حیوانات خانگی

دیبوت آر 95 همراه با دو دهانه مکش می باشد. دهانه مکش نصب شده بر روی دستگاه همراه با برس اصلی است که جهت نظافت عمقی، بیرون کشیدن گرد و خاک از عمق فرش،بکار می رود و دهانه دوم مکش جهت برداشت موی زیاد حیوانات خانگی از سطح زمین است که بدون برس استفاده می گردد .

راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

نظافت ۵ مرحله ای با امکان تی کشی پیشرفته تر و خشک

آپشن اختیاری تی کشی دیبوت آر ۹۵ دارای مخزن مایع می باشد که به پد مایکروفایبر زیر دستگاه تزریق می شود تا عملیات تی کشی به خوبی انجام گردد. دیبوت آر ۹۵ در هنگام حرکت عملیات جاروکشی را با برس های کنار، برداشت زباله با برس اصلی، مکش، تی کشی نم دار و خشک را هم زمان انجام می دهد تا به بهترین نحو تمامی سطوح را نظافت و براق نماید .

تکنولوژی تشخیص ارتفاع

دیبوت آر ۹۵ با استفاده از سنسورهای تشخیص ارتفاع به صورت کاملا هوشمند و ایمن از لبه پله های شما دور می ماند تا از خطر افتادن جلوگیری نماید .

شیشه شوی اتوماتیک

شرکت اکو وکس این افتخار را دارد که به عنوان اولین و تنها تولید کننده ربات های شیشه شور تمام اتوماتیک در دنیا مطرح است. تکنولوژی این سری روبات ها به صورت انحصاری در دنیا می باشد، که این اختراع در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برنده ی چندین جایزه ی بین المللی شد .

این روبات ها با نصب فوق العاده آسان، بهترین گزینه جهت نظافت تمامی شیشه ها به خصوص شیشه های خارجی غیر قابل دسترس می باشد. با این دستگاه احتمال خطر جهت نظافت شیشه های داخلی و خارجی به شدت کاسته می شود و دیگر نیازی به مشقت نیست و به آسانی تمیز می گردند .

راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

انقلابی در صنعت ربات های نظافتی

وینبوت ۹ به عنوان اولین ربات شیشه شور با تکنولوژی مپینگ و طی کوتاه ترین مسیر جهت پوشش کل مساحت، انقلابی در صنعت نظافتی شیشه می باشد. این دستگاه قابلیت چرخش قسمت بیرونی خود را به جهت زمان کمتر و پیچیدگی کمتر دارد. با این تکنولوژی شیشه های کوچکتر هم به آسانی تمیز می گردند .

شیشه پاک کن فقط با فشردن یک دکمه

وینبوت ۹ جهت نظافت شیشه ها فقط احتیاج به فشردن یک دکمه دارد. پس از گذاردن وینبوت بر روی شیشه، شما فقط احتیاج به فشردن دکمه استارت دارید. وینبوت در آغاز ابعاد شیشه مورد نظر را اندازه گیری کرده، سپس از گوشه شیشه به طور کاملا برنامه ریزی شده شروع به نظافت می کند. وینبوت پس از اتمام نظافت به نقطه اولیه خود باز می گردد تا شما به راحتی بتوانید آن را از روی شیشه بردارید .


تکنولوژی مکش هوشمند

موتوری قوی با 4 سری سنسورهای هوشمند، چهار لایه سنسور محافظتی و همچنین حافظه دستگاه، وینبوت 9 را قادر می سازد تا بتواند تمامی سطوح را با برنامه ریزی کامپیوتری در کمترین مدت زمان ممکن تمیز نماید .

راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن
شرکت اکووکس رباتیک

دفتر فروش و خدمات پس از فروش (شرکت اکووکس)
ساعات كار: شنبه تا پنجشنبه 9:30 صبح الي 7 عصر (با هماهنگی قبلی)
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن راهی برای خلاصی از جاروبرقی كشيدن

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان حسن چیذری، خیابان معصومی، نبش کوچه شناسا، پلاک 26، واحد 6
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج