جاباما
۶۰۱۱۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بادامکی: میثاقیان دنبال بازی تدافعی نیست

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان تأکید کرد، بازیکنان این تیم به دنبال وقت‌کشی و بازی تدافعی نیستند.

خبرگزاری تسنیم: حسین بادامکی درباره تساوی تیمش برابر تراکتورسازی و اعتراض بازیکنان این تیم مبنی بر اینکه سیاه‌جامگان اقدام به وقت‌کشی کرده بود، گفت: من معتقدم بازی خوبی را شاهد بودیم و صحبت‌های بازیکنان تراکتورسازی منطقی نیست. اگر می‌خواستیم وقت‌کشی کنیم این کار را بعد از دقیقه ۸۶ انجام می‌دادیم، درست بعد از زمانی که به گل رسیدیم و باید آن برتری را حفظ می‌‌کردیم. متأسفانه در دقیقه ۹۲ گل خوردیم و بازی مساوی شد.

«نمی‌دانم بازیکنان تراکتورسازی در مورد کدام صحنه اعتراض دارند»، وی با بیان این جمله ادامه داد: فقط در یک صحنه بود که بازیکن ما از ناحیه سر آسیب دید و سرش گیج می‌رفت. حتی در نهایت احمدی تعویض شد و من صحنه دیگری را به یاد نمی‌آورم که دنبال وقت تلف کردن باشیم. این صحبت‌های منطقی نیست و بهتر است که در مورد اصل ماجرا صحبت کنیم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که چرا در اکثر بازی‌های لیگ برتر تماشاگران به میثاقیان لقب اکبر ضدفوتبال را می‌دهند، گفت: شاید در سال‌های گذشته اتفاقاتی افتاده باشد، ولی الان همه چیز فرق کرده است. ما اتفاقاً باید جلوی تراکتورسازی و نفت تهران وقت‌کشی می‌کردیم که اگر این کار را می‌کردیم الان چهار امتیاز بیشتر داشتیم. اتفاقاً الان تنها کسی که به ما می‌گوید فوتبال سرعتی و روبه‌جلو انجام دهیم میثاقیان است و او دنبال بازی تدافعی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج