۶۰۱۲۷۵
۳ نظر
۵۰۸۵
۳ نظر
۵۰۸۵
پ

طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی

طراحی مدرسه دارای اصول اولیه ای است که بهره گیری از خلاقیت در این روند از طراحی می تواند در راستای جهت دهی و رشد همه جانبه دانش آموزان نقش موثری داشته باشد. چرا که عملکرد دانش آموزان متاثر از سلامت روانی، فیزیکی و احساسی است و فضای آموزشی تاثیر به سزایی بر روی تک تک این عوامل خواهد گذاشت. لذا طراحی و دکوراسیون داخلی مدرسه مخصوصا دوره ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وبسایت معماران آرل: طراحی مدرسه دارای اصول اولیه ای است که بهره گیری از خلاقیت در این روند از طراحی می تواند در راستای جهت دهی و رشد همه جانبه دانش آموزان نقش موثری داشته باشد. چرا که عملکرد دانش آموزان متاثر از سلامت روانی، فیزیکی و احساسی است و فضای آموزشی تاثیر به سزایی بر روی تک تک این عوامل خواهد گذاشت. لذا طراحی و دکوراسیون داخلی مدرسه مخصوصا دوره ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
در اینجا نمونه طراحی و دکوراسیون داخلی مدرسه غیرانتفاعی در استانبول را مشاهده می کنیم که بسیار خلاقانه و با انعطاف پذیری بالایی طراحی شده است. مدرسه با مساحت ۱۷۰۰ متر مربع دارای امکانات آموزشی نسبتا کاملی از جمله: کلاس های آموزشی، آزمایشگاه، سالن تحقیقاتی، کتابخانه، فضاهای اداری و ... می باشد.
نکته قابل توجه در طراحی استفاده از متریال سازگار با محیط زیست، پانل های آکوستیک چوبی می باشد که ترکیبات آن از پوشال چوبی، سیمان و آب می باشد. جایگزین مناسب این متریال می تواند پانل های استرامیت باشد که در گذشته در وبسایت معماری آرل معرفی کرده بودیم.
پانل های چوبی آکوستیک
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی

طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
پانل های استرامیت از نظر میزان مقاومت در برابر آتش سوزی، تاثیرات مخرب آب و هوایی، ممانعت از آلودگی های صوتی و سرعت نصب و کاربری در شرایط بسیار مطلوب و برتری نسبت به دیگر سازه های مشابه قرار دارد. لذا امروزه درخواست برای استفاده از این کالا به عنوان وسیله ای ارزان، مطمئن و مقاوم جهت احداث انواع ساختمان ها تحت هر شرایط اقلیمی روز افزون گردیده است.
ازديگرمزايای پانل های استراميت قابليت اجرای هرگونه مصالح تزيينی وساختماني مثل رنگ آميزی، نصب كاغذديواری، كاشی، سراميك و.... برروی آن و همچنين قابليت برش درجهات مختلف می باشد. این متریال جایگزین مناسبی برای چوب و جلوگیری از تخریب جنگلها به شمار می رود و قابل ذکر است که شرایط اقلیمی بر سرعت اجرا تاثیری نخواهد داشت و در هر زمان، مکان و فصلی قابل نصب و اجرا است.
پانل های استرامیت
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
طراحی مدرسه ابتداییِ غیرانتفاعی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی زشت و کسل کنندست شبیه گاراژ قدیر ژانگولره

    • بدون نام

      ماهم مدرسه رفتیم

    • علیرضا

      عه عه چقدر حسودن میان از روی مدارس ما الگو بر میدارن. تازه یه چیزی رو هم یا ندیدن یا نمیدونن که ما 40 تا دانش آموز رو توی 20 متر مکعب جا میکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج