۶۰۱۵۵۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

هرج و مرج در استقلال

اتفاقات و گفت‌وگوهای مطرح شده در برنامه دوشنبه شب ۹۰ عمق مشکلات استقلال تهران را نمایان کرد، مشکلاتی که به نظر می‌رسد بیش از آنکه اعضای هیات مدیره به دنبال حل آن باشند، بدنبال فرافکنی درباره آنها هستند.

ایسنا: برنامه ۹۰ درحالی شب گذشته روی آنتن رفت که بخشی از مشکلات درون خانوادگی استقلال عیان شد و در بخشی از این برنامه افشاگری‌های متناقضی مطرح شد.

در بخشی از برنامه "ملکی" عضو هیات مدیره استقلال مدعی شد که منصوریان خودش خواهان اخراج رحمتی و جباری شده و حتی گفت که منصوریان گفته که رحمتی بعد از گل دوم پارس جم جنوبی خندیده و از طرفی افتخاری هم از جباری بابت انتقاداتش از باشگاه بابت زمین تمرین ناراحت بوده است.

این درحالی بود که منصوریان در همین برنامه مدعی شده که این اظهارات دروغ بوده و "ملکی" خودش مدعی شده بوده که عکس‌هایی از رحمتی دارد که او را درحال خوشحالی بعد از گل دوم پارس جم جنوبی نشان می‌دهد.

این تنها گوشه‌ای از فاجعه‌ای است که امروز در استقلال رخ می دهد. جایی که عضو هیات مدیره استقلال بابت اینکه رحمتی یکی از اظهارات منصوریان را تکذیب می‌کند بلند قهقهه می‌زند و از آن طرف منصوریان، افتخاری را به جان پسرش قسم می‌دهد تا حقیقت را بگوید.

در برنامه ۹۰ مشخص شد که سایه قلعه‌نویی هنوز بر استقلال است و منصوریان نگران دروازه تیمش در بازی با ذوب آهن از دو هفته قبل بوده است. ماحصل ماجراهای استقلال در جمله آخر منصوریان بود. او گفت، آقای فردوسی پور خودت قضاوت کن که من با چه کسانی کار می‌کنم.

امروز عریان تر از همیشه مشخص شد که چقدر ترکیب هیات مدیره و ترکیب کادرفنی استقلال ناهمگن است و امکان ندارد هواداری از استقلال باشد که از دیدن برنامه ۹۰ شوکه نشده باشد و افسوس بر وضعیت این باشگاه نخورده باشد.

شاید الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به دخالت وزارت ورزش باشد تا مشکلات درون خانوادگی استقلال تهران بیشتر از این عیان نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برآی وزارت ورزش با این هیات مدیره. ...

    • بدون نام

      دیشب بیدار موندم تا ببینم چه اتفاقی در برنامه نود میفتد آنچه مشخص بود عدم اقتدار مدیرعامل بر باشگاه و عدم قاطعیت و یه جورایی مظلوم بودن آقای افتخاریست و اعضای هیات مدیره هرکدام سخنگوی باشگاه هستن و تصمیم گیرنده و در این فضا کار کردن برای منصوریان سخته و وزارت ورزش صدرصد باید ورود کنه و یه تیم هماهنگ برای هیات مدیره تیم انتخاب کنه و این‌استرس از بازیکنان و مربی کم بشه هرچند اعتقاد دارم علیرغم شخصیت بالای منصوریان یک‌مربی بهتر
      خارجی تیم‌رو باید هدایت کنه به امید سربلندی تاج کبیر و روزهای خوب پس از این ماجرای دیشب برنامه نود تشکر

      پاسخ ها

      • بایرن _تاج _ میلان

        بابا تو دیگه کی هستی ...... شخصیت بالای منصوریان !!!! کدوم شخصیت بالا مربی که عرضه نداره بگه من جباری و رحمتی میخوام یا نه چه شخصیتی میتونه داشته باشه

      • بدون نام

        اوهوی اخوی تاج با صاحبش سی و اندی سال پیش گریخت... فعلا کبیرتون ته جدول زمین گیر شده....

    • امیر

      اینا هیات مدیره نیستن هیات دشمنای استقلالن اومدن تیمو خراب کنن برن

    • ایرج

      در این که مدیر عامل صلابت لازم برای مدیریت را ندارد که شکی نیست ،رحمتی هم در دوره های مختلف با برای تمامی مربیان استقلال و ملی مشکل تراشی کرده و از لحاظ فنی نیز بسیار بسیا ضعیف عمل کرده .به هر حال وضعیت دشواری است نمیدونم چه جوری قراره از این وضعیت خارج بشن

    • کورش

      تازه فهمیدند که رحمتی بدرد استقلال نمیخوره این فقط به فکر پول و شخصیت استقلال و نداره همانطور که کیروش فهمید بدرد تیم ملی نمیخوره یاد طالب لو بخیر چقدر با غیرت بود

    • بدون نام

      به نظر من استقلال یک مربی با اقتدار می خواهد که با کسی تعارف نداشته باشد و ترسی از نامهای بزرگ نداشته باشد
      فکر کنم مربی خارجی باشد احتمال موفقیت تیم بیشتر است
      مربی خارجی بیشتر به فکر اعتبار جهانی خودش است و با کسی تعارف ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج