۶۰۱۵۶۷
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

سود سهام عدالت هفته آینده واریز می‌شود

معاون واگذاری و امور سهام سازمان خصوصی سازی گفت: طی کمتر از شش ماه گذشته بیش از ٣٠ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام شماره شبای حساب بانکی خود را ثبت کرده‌اند. این سهام متعلق به ٦١ شرکت بوده که تا کنون سهام ٤٩ شرکت به سبد سهام عدالت انتقال یافته است و در هفته آینده نخستین سود نقدی دریافتی از مجامع برگزار شده برخی از این شرکت ها به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: معاون واگذاری و امور سهام سازمان خصوصی سازی گفت: حدود ٦١ درصد از جمعیت کشور معادل ۴۹ میلیون ایرانی مشمول دریافت سهام عدالت هستند که این موضوع حاکی از گسترش مالکیت بخش خصوصی در سطح کل اقتصاد دارد.

حسن محمدتبار افزود: طی کمتر از شش ماه گذشته بیش از ٣٠ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام شماره شبای حساب بانکی خود را ثبت کرده‌اند.

وی درباره زمان آزاد سازی سهام عدالت گفت: این سهام متعلق به ٦١ شرکت بوده که تاکنون سهام ٤٩ شرکت به سبد سهام عدالت انتقال یافته است و در هفته آینده نخستین سود نقدی دریافتی از مجامع برگزار شده برخی از این شرکت ها به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، مجموع کل سود دریافتی از مجامع امسال شرکت‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری سهام حدود ٤ هزار و ١٥٠ میلیارد است که حدود ٣٥٠ میلیارد تومان آن تاکنون از شرکت‌ها دریافت شده است.

محمدتبار تصریح کرد: این سهام را در تاریخ ٣١ شهریورماه سال ١٣٨٧، به شرکت‌های سرمایه گذار استانی اعطا کردیم، اما آن چنان مدیریت ضعیفی بر آن اعمال شد که دولت دهم در ٢٩ اسفند ٨٨ مصوبه دیگری تحت عنوان مدیریت مجدد این سهام توسط شرکت‌های مادر تخصصی را به هیات وزیران اعطا کرد.

معاون واگذاری و امور سهام سازمان خصوصی سازی گفت: با همکاری سازمان بورس اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی طرحی مبنی بر لایحه ساماندهی سهام عدالت تعریف و آزاد سازی این سهام در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس طراحی و تدوین شده که پس از کسب نظر رهبری در این مورد جهت تصویب نهایی به مجلس ارسال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غریبه

      اینم دروغ روشن خودتون قضاوت‌کنید عدالت یا بی عدالت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به ایرانی جماعت پول مفت هم بدی باز وامیستن تو روت و غر میزن این چه پولیه فلانه بهمانه ! ناراحتی نگیر بزار یه محتاجتر بگیره یا به بقیه برسه. غر بیخود نزن

    • بدون نام

      آخه این چجوریه آخه مبلغی میدبن مبلغی میگیرین معلومه چکار باید بکنین

    • بدون نام

      80 هزارتومن!!!!آخ جون دیگه بدبختیام تموم شد!بااین پول هم پسرمو میفرستم دانشگاه،هم ماشینموعوض میکنم!هم به فقیربیچاره هاکمک میکنم!بابقیه شم تا آخرعمربه خوبی وخوشی زندگی میکنم!!!!

    • احمداکیلا

      به به....فکرکنم هنوز سودی ک ب خودشون هم برسه تکمیل نشده...راستی کسی ازشما بلده بگه ک 23ملیارد دلار چقدرمیشه ایرانی

    • قاسم سعدی

      کی واریز کنند بدهکارم خدا داریم غم نداریم

    • بدون نام

      همه وعده هاتون جز دروغ چیزی نبود

    • حسین خانی

      اقا یاخانم محترم پول مفت به کسی نمیدن چندسالته از بزرگترت بپرس بعد بگو. پول نفت وگاز معادن هزار کوفتو زهرمار دیه هست که مال خودمونه از خودمون میگرن یک پتجمشا اینجور پس میدن شما دلت نسوزه کسی پول مفت حتی کمیته امداد به گدا نمیده برو بپرس حقوق تحت پوشش کمیته 30هزارتومنه ماهی ........

    • حسین خانی

      واقعا ممنون از برنامتون که حرف دل مردم را بدون کم وکاست مینویسید بجز توهین به شخص امیدوارم که خداوند به شما قوت بده ودولت شماراهم........نکنه کاش بقیه برنامها به اصطلاح زنده هم همینجور بود

    • ایرانی

      من سهام عدالت دارم تا حالا که سودی ندیدیم یک سال دیگه روش...میشه این سودهارا که هرروز دررساله خبرشو رااعلام میکنید بعنوان قرض الحسنه به کارگران که حقوقشو عقب افتاده ویا کارخانه نداره بدهید مابازم صبر میکنیم وقتی پس دادن انوقت بما بدهید نداری سرپرست خانواده خیلی سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج