۶۰۱۹۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جلالی؛ راوی ۲۶ سال برتری برابر پرسپولیس

سرمربی پیکان با پیروزی در برابر پرسپولیسی ها نشان داد راه برتری برابر این تیم را به خوبی می داند. جلالی از ۲۶ سال پیش تاکنون بردهای مختلفی برابر سرخ پوشان به دست آورده است.

ورزش سه: مجید جلالی از جمله مربیانی در فوتبال ایران محسوب می شود که خوب می داند چگونه باید مقابل پرسپولیس ترکیب بچیند و به هدایت شاگردانش بپردازد. آقا معلم گویی که در دیدارهای تیمش برابر پرسپولیس نقشه از کار انداختن این تیم را (حتی اگر صدرنشین باشد) در جیب دارد پا به میدان می گذارد. ۲۶ سال رویارویی او با سرخ پوشان به همراه تیم های مختلف کاملا نشان می دهد که وی به خوبی راه برتری بر پرسپولیسی ها را می داند. زمانی که تیم جلالی برای رویارویی با سرخ ها پا به میدان می گذارد نه تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه کار دارد و نه به تعداد ستاره های حاضر در این تیم، کمااینکه می توان با نگاهی به تاریخچه این مصاف ها به این نتیجه رسید.
اولین برد با وحدت در سال بی شکستی پرسپولیس

جلالی در سال هایی که به دنبال معرفی خود بود و تلاشش را برای نشان دادن وجهه دیگری از مربیان حاضر در فوتبال ایران آغاز کرده بود برای اولین بار با تیم وحدت برابر پرسپولیسی قرار گرفت 100 هزار هوادار را همراه خود می دید. آنها در آن بازی خاص اولین شکست پرسپولیسی ها در سال 1370 را رقم زدند، بردی که با گلزنی قاسم کشاورز به دست آمد.
از کار انداختن تیم پرستاره با پیام

او به همراه تیم دیگری به نام پیام مشهد نیز توانست در برابر سرخ پوشان قد علم کند. جلالی و تیمش در جامی تازه تاسیس به نام نقش جهان اصفهان موفق شدند برای به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کنند و بدین ترتیب جلالی پنج سال پس از اولین برد خود برابر سرخ ها (که بسیار پرستاره پا به میدان گذاشت) توانست برای دومین بار به پیروزی برسد.
برداشتن موانع با پاس تهران

اما در سومین دوره لیگ برتر، جلالی با پیراهن سومین تیم مختلف توانست برابر پرسپولیسی ها به موفقیت برسد. او همراه تیم پاس در این دوره از رقابت ها میل به قهرمانی داشت و به همین دلیل یکی پس از دیگری رقبا را از پیش رو برمی داشت. او از بازی های دور رفت به همراه تعدادی از بازیکنان نامدار فوتبال ایران برابر سرخ پوشانی قرار گرفت که آنها نیز بازیکنان بزرگی را به جمع خود اضافه کرده بودند. پاسی ها در آن بازی توانستند با حساب دو بر یک از سد پرسپولیس بگذرند. نکته جالب این دیدار نیز گلی بود که ساشا ایلیچ از عباس آقایی دریافت کرد و سلسله گل های ایلیچی را استارت زد!
تنها چند گام تا قهرمانی سبزها

در بازی برگشت همان دوره از لیگ، پاسی ها به همراه آقا مجید و تعداد زیادی از ستاره های فوتبال ایران همچون خداداد عزیزی و هاشمی نسب و برهانی و رهبری فرد و ... با درخشش عجیب و غریب خداداد ماراتن گلزنی را به سود خود به پایان برساند و با نتیجه چهار بر سه به سود خود به پایان برساند.
در هم شکستن پرسپولیس صدرنشین

مجید جلالی پس از شکست ناپذیری با پیراهن تیم پاس، پس از حضور در اهواز و با تیم استقلال این شهر نیز موفق به برتری برابر سرخ ها شد آن هم در سالی که این تیم به همراه افشین قطبی راه قهرمانی را در پیش گرفته بود. در دیدار برگشت لیگ هفتم اهوازی ها به همراه آقا معلم پرسپولیس را سلاخی کردند و با حساب چهار بر یک این تیم را شکست دادند. شکستی که حواشی فراوانی برای سرخ ها در پی داشت.
پیروزی با دومین تیم اهوازی

این بازی البته تنها پیروزی جلالی با تیم های اهوازی برابر سرخپوشان نبود و او یک بار دیگر توانست این تیم را شکست دهد. شکستی که از قضا باز هم برابر ستاره های سرخ به دست آمد در حالی که اهوازی ها با پیراهن تیم فولاد تعدادی جوان شایسته بودند که آرام آرام به معرفی خود می پرداختند. در سال ۸۷ فولادی ها و جلالی در تهران توانستند با حساب سه بر دو پرسپولیس را از پیش رو بردارند.
شکست تیم برانکو با نارنجی پوشان

پیش از شکست هفته اخیر نیز برد سایپا برابر پرسپولیس در لیگ پانزدهم را می توان آخرین پیروزی مجید جلالی و تیمش برابر پرسپولیس دانست. زمانی که او روی نیمکت تیم سایپا می نشست توانست با حساب دو بر یک در برابر پرسپولیس برانکو به برتری برسد آن هم در دیداری که اشتباهات داوری در برتری نارنجی پوشان تاثیر زیادی داشت.
هشت برد با هفت تیم

در مجموع می توان گفت با احتساب بازی پیکان و پرسپولیس، مجید جلالی در طول ۲۶ سال رویارویی با پرسپولیسی ها در ۸ دیدار به برتری رسیده است و این پیروزی ها به همراه ۷ تیم مختلف به دست آمده است که می توان آن را رکوردی جالب دانست. البته در مقابله این مربی با تیم رقیب سرخ ها یعنی استقلال، وی توانسته پیروزی های کمتری به دست بیاورد. او به همراه تیم های وحدت، پاس، پیام و فولاد توانسته به ۶ پیروزی مقابل آبی ها دست پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش قلب قرمز

      و تعداد باختهاش به پرسپولیس؟!
      ایشون دست کم باید چهل بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته باشه، پس آمار برد زدید، باخت و تساوی هم بزنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج