۶۰۲۰۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادق محرمی؛ بگو که جرقه نبودی

مدافع راست پرسپولیس که برانکو را در فصل گذشته با توجه به قابلیت‌های خود مجبور به عبور از نام رامین رضاییان و حسین ماهینی کرد، فصل هفدهم را دور از انتظار استارت زده است.

ورزش سه: شکست مقابل پیکان تهران در روزی رقم خورد که سرخ‌ها با حمایت ۴۰ هزار نفری هواداران خود امیدوار بودند شیرینی صعود به جمع ۴ تیم را با صدرنشینی در لیگ برتر تکمیل کنند. این بازی اما با شوک بزرگی برای پرسپولیس همراه شد و با یک گل به پیکان باخت تا صدر جدول رده بندی را از دست بدهد و اولین شکست فصل را تجربه کند.

شاگردان برانکو در این دیدار اشتباهات زیادی داشتند و تقریبا هر کدام به دلیلی آن فروغ همیشگی را نداشتند. یکی از این بازیکنان صادق محرمی بود. مدافع راست و جوانی که با 20 سال سن و با شماره17 کار خود را آغاز کرد و با عملکرد موفق خود خیلی سریع به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و برانکو را مجاب کرد تا در برابر یاغی‌گری های رضاییان هیچ ملایمتی نشان ندهد. لیگ شانزدهم تمام شد و محرمی بعد از بازگشت از جام جهانی جوانان با کلی انگیزه به اردوی تیم سرخپوش پایتخت بازگشت؛ ولی ترافیک زیاد سمت راست خط دفاعی و دیر اضافه شدن محرمی باعث شد تا او از ترکیب اصلی جا بماند.
صادق محرمی؛ بگو که جرقه نبودی

همین اتفاق در روند رو به رشد صادق، سکته بدی به وجود آورد و در برابر پیکان هم اوج نمایش ضعیف شماره 2 جدید تیم بود. محرمی نه در حمله و نه در دفاع روی اوج نبود و یکی از ضعیف‌ترین نمره‌های تیم را به خود اختصاص داد و اگر برانکو اجازه داشت و تعویض ها از سه تا بیشتر بود حتما محرمی را هم عوض می‌کرد.

محرمی که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشت و تجربه حضور در تیم منتخب هفته این رقابت‌ها را نیز در کارنامه دارد، در صورت تداوم این شیوه خیلی زود جایگاهش را از دست خواهد داد و اکنون باید دید برانکو برابر سپاهان به او اعتماد خواهد کرد یا خیر. محرمی اکنون باید نشان دهد که عملکردش در فصل گذشته جرقه نبوده و پتانسیل بیشتر از این برای موفقیت در پیراهن پرسپولیس را داراست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج