جاباما
۶۰۲۰۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در خانه شالکه

بایرن مونیخ با پیروزی ۳-۰ در خانه شالکه، به طور موقت به صدر جدول بوندس لیگا صعود کرد.

ورزش سه: بایرن مونیخ با پیروزی ۳-۰ در خانه شالکه، به طور موقت به صدر جدول بوندس لیگا صعود کرد.

بازی با برتری بایرن آغاز شد و در دقیقه 8، سباستین رودی می توانست با یک شوت تماشایی، دروازه شالکه را باز کند اما واکنش خوب فارمن، باعث شد تا دروازه میزبان بسته بماند.
در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان شالکه هم تا اندازه ای پیش کشیدند و حتی در دقیقه 22 به گل هم رسیدند اما این گل به دلیل آفساید پذیرفته نشد.
در مقابل این در دقیقه 25، بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد. برخورد توپ به دست نالدو باعث شد تا داور بعد از ویدئو چک، یک ضربه پنالتی به سود بایرن اعلام کند. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه کار را تمام کرد.
پیروزی پرگل بایرن مونیخ در خانه شالکه

شالکه هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 29، گل دوم را دریافت کرد. روی حرکت تیمی حساب شده، پاس کورنتین تولیسیو در موقعیتی بسیار خوب به خامس رودریگس رسید و او هم با یک ضربه بی نقص، دروازه بان شالکه را فریب داد و گل دوم را به نام خود ثبت کرد.

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در خانه شالکه

بعد از این گل، باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های بهتری نسبت به حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که توماس مولر در همان دقایق ابتدایی، روی ارسال خامس، گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در ادامه شالکه ابتکار عمل را در دست گرفت و دو موقعیت پیاپی روی دروازه بایرن ایجاد کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.
در دقیقه ۶۶، شالکه صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما اولریش، دروازه بان بایرن، با واکنشی به موقع، ضربه بورگ استالر را دفع کرد.
در حالی که موقعیت های میزبان یکی بعد از دیگری از دست می رفت، بایرن در دقیقه ۷۵ به گل سوم رسید.
حرکت عالی خامس و پاس دیدنی او به پشت مدافعان شالکه، با ضربه تماشایی آرتورو ویدال، به گل سوم بایرن تبدیل شد.
در دقایق پایانی باز هم این بایرنی ها بودند که می توانستند به گل های بعدی برسند اما واکنش خوب فارمن، مانع از گلزنی خامس شد و در نهایت بازی با همان سه گل به سود بایرن به پایان رسید.


در دیگر بازی لایپزیگ با یک گل در خانه آگزبورگ مغلوب شد و مونشن گلادباخ با دو گل از سد اشتوتگارت گذشت. دیدار تیم های وولفسبورگ و وردربرمن با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انچلوتی متخصص استفاده از خامس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج