۶۰۲۱۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خستگی، پاشنه آشیل پرسپولیس

شکست پرسپولیس مقابل پیکان هم می‌تواند برای سرخپوشان یک زنگ خطر باشد و هم می‌توان آن را تنها یک اتفاق تلقی کرد. تیم برانکو مقابل الاهلی بازی سنگینی را هفته قبل برگزار کرده بود و آنها ١٠نفره برابر حریف به برتری رسیدند و درواقع از جان مایه گذاشتند.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس در روزنامه شهروند نوشت: شکست پرسپولیس مقابل پیکان هم می‌تواند برای سرخپوشان یک زنگ خطر باشد و هم می‌توان آن را تنها یک اتفاق تلقی کرد. تیم برانکو مقابل الاهلی بازی سنگینی را هفته قبل برگزار کرده بود و آنها ١٠نفره برابر حریف به برتری رسیدند و درواقع از جان مایه گذاشتند. به همین خاطر سرمربی تیم به برخی از بازیکنان اصلی نظیر انصاری، امیری و مسلمان استراحت داده بود و آنها روی نیمکت بودند. حتی گلی هم که وارد دروازه پرسپولیس شد، روی ضربه ایستگاهی و یک اتفاق بود. البته کمتر یادمان می‌آید که پرسپولیس در این چند‌سال در یک بازی گل نزده باشد. با این حال خستگی در ساق‌های بازیکنان دیده می‌شد و این مسأله روی شرایط روحی و روانی آنها تاثیرگذار بود.

اگر استراتژی بهتری توسط کادرفنی اتخاذ می‌شد، حداقل پرسپولیس می‌توانست با یک مساوی از زمین بیرون بیاید. به‌هرحال بازیکنانی که به جای نفرات اصلی به زمین رفتند، خودشان ستاره هستند. امسال نیمکت پرسپولیس قوی شده و ٩٠‌درصد بازیکنان نیمکت‌نشین در حدی هستند که حضور در ترکیب ثابت را تجربه کنند.

با تمام این مسائل آینده برای پرسپولیس سخت و خطرناک است. این‌که سرخپوشان به فاصله ٤روز یک بار بازی کنند، درست نیست. سازمان لیگ باید در این شرایط که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان نماینده ایران حاضر است،‌ همکاری کند. قدرتمند بودن پرسپولیس یک مسأله ملی است و نباید شاگردان برانکو را خسته به دیدار با الهلال بفرستیم. اتفاقی نمی‌افتد اگر تاج و همکارانش در سازمان لیگ بازی‌های پرسپولیس را به تعویق بیندازند تا این تیم بتواند ریکاوری کند.

بازی پنجشنبه با سپاهان نباید برگزار می‌شد. با برگزاری این بازی سنگین، ستاره‌های پرسپولیس خسته می‌شوند و باید دایما در سفر باشند. از بدشانسی با تیم‌های عربستانی هم بازی می‌کنند و بازی خانگی برگزار نمی‌شود. سپاهان هم یک تیم زخمی است و به جای ٩٠دقیقه، آنها برای برون رفت از بحران ١٢٠دقیقه می‌دوند. این بازی‌های سخت و سنگین آن هم خارج از خانه می‌تواند به مشکلات پرسپولیس در آستانه بازی حساس با الهلال بیفزاید. وقتی این تیم به خاطر خستگی به دیدار با الهلال برود و شکست بخورد،‌ آن وقت است که حسرت این برنامه‌ریزی اشتباه را می‌خوریم. به‌هرحال پرسپولیس هم باید در لیگ مدعی بماند و هم در آسیا آرزوی رسیدن به فینال را دارد.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج