جاباما
۶۰۲۲۲۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پشت پرده یک رخداد تلخ و دردناک

عصر دوشنبه مأمور جوان سواربرخودروی پرایدش از کلانتری شهید رجایی خارج شد، اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد اوچه نقشه هولناکی طراحی کرده است.

روزنامه ایران: عصر دوشنبه مأمور جوان سواربرخودروی پرایدش از کلانتری شهید رجایی خارج شد، اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد اوچه نقشه هولناکی طراحی کرده است.

لحظاتی بعد خودروی پراید مأمور ۲۷ ساله مقابل خانه‌ای ویلایی در بلوار چمن توقف کرد و مرد جوان از آن خارج شد؛همین که زنگ خانه را به صدا درآورد پدرزنش در را گشود. اما مأمور جوان قبل از آنکه اجازه صحبتی به پدرزنش بدهد با کلت سازمانی‌اش تیری به سمت او شلیک کرد و وارد خانه شد. دومین شخصی که هدف اسلحه قرار گرفت مادرزنش بود.

بعد از شلیک به سمت زن میانسال، او به طرف همسر ۲۲ ساله اش رفت. او هم وحشتزده به سمت اتاق خواب فرار کرد اما مأمور جوان چندین تیر به او شلیک کرد که زن جوان در دم تسلیم مرگ شد.
بعد از آن، عامل جنایت از خانه خارج شد وسوار بر خودروی پراید محل را ترک کرد. ساکنان خیابان چمن که با شنیدن صدای تیراندازی خود را به خانه مورد نظر رسانده بودند پس از ورود به خانه بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اعلام کردند. دقایقی بعدهم پیکرهای زن وشوهر و فرزندشان به بیمارستان انتقال یافت.
گزارش مرگ خودخواسته
ساعت ۵ بعدازظهر همان روز بازپرس کشیک قتل مشهد در جریان مرگ مأمور جوان در کلانتری شهید رجایی قرار گرفت. بدین‌ترتیب بازپرس کاظم میرزایی و تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مأمور جوان در چند قدمی خودروی پرایدش مواجه شدند.بررسی‌ها نشان می داد که مأمور جوان ساعت ۴:۱۵ دقیقه عصر سوار برخودرو وارد حیاط کلانتری شده و بعد از شلیک به سمت چپ قفسه سینه‌اش در خودرو را باز کرده و از آن خارج شده و در چند قدمی خودرو روی زمین افتاده است. آثار خون داخل خودرو و گلوله‌ای که در صندلی راننده کشف شد این موضوع را تأیید کرد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد جوان ابتدای امسال ازدواج کرده اما با همسرش اختلاف‌های شدید داشته است. او ۲۵ دقیقه قبل از اقدام به خودکشی از کلانتری خارج شده و پس از به قتل رساندن همسر و مجروح کردن پدر و مادرزنش، به کلانتری آمده و به زندگی‌اش پایان داده است.با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان مشخص شد که تیری به گونه زن میانسال و شکم پدرزن عامل جنایت اصابت کرده که با اقدامات بموقع تیم پزشکی، آنها از مرگ نجات یافتند.بازپرس جنایی همزمان با صدور دستورانتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، از کارآگاهان جنایی خواست درباره رفع ابهام‌های موجود تحقیق کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا چه داره میشه،خودت رحم کن.

    • بدون نام

      آستانه تحمل همه یعنی 90درصد مردم کاملل تهی شده که بخش عمد اون به مشگلات مالی میگرده
      بیچاره خانواده هایی که ماندن و تنش هایی که تویی اون خانواده به وجود میاید بعدا
      همیشه اونی که خوشبخت تره

      پاسخ ها

      • امیر آقا

        آره واقعا همش مشکل مالی ، بخدا قسم ازدواج کردم می خام ده میلیون وام بگیرم ، خونه بگیرم انقد مدارک و ضامن می خان که نگو ، به رییس بانک می گم ثواب داره کمکم کن می گه گمشو بابا

    • بدون نام

      زنها بی حیا و زبون دراز شدن_به شوهراشون احترام نمیذارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج