۶۰۲۲۳۳
۱۷ نظر
۵۰۱۱
۱۷ نظر
۵۰۱۱
پ

مادر و دختر ۴ ساله اش، قربانی جنایت هولناک

مادر و دختر ۴ ساله در منطقه نعمت آباد تهران سر بریده شدند.

خبرگزاری میزان: مادر و دختر ۴ ساله در منطقه نعمت آباد تهران سر بریده شدند.
در این جنایت هولناک دختر ۱۱ ساله ای مجروح شد.

ساعت ۲۱ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک جنایت در طبقه دوم یک منزل مسکونی در نعمت آباد - خیابان طالقانی به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل و بازگشایی در خانه توسط عوامل آتش نشانی، جسد متعلق به یک دختر ۴ ساله بنام "آیلین" در کنار جسد مادرش بنام شب بو ۳۵ ساله در حالیکه توسط جسم تیز و از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند، کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در کنار اجساد، پیکر نیمه جان دیگر عضو خانواده به نام "آذین" ۱۱ ساله قرار داشت که از ناحیه‌ی سینه و دست مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود؛ در شرایطی که آذین در شرایطی مناسبی قرار نداشت، اما در زمان انتقال به بیمارستان در اظهاراتش کوتاه عنوان داشت: شب عمو احمدبه خانه‌ی ما آمد و ما را با شمشیر زد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که درگیری شدیدی در محل جنایت رخ داده و طی آن همسایگان مردی حدودا ۵۰ ساله را مشاهده کردند که به سرعت از محل جنایت خارج شده است.

یکی از همسایگان که با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:همسایه‌ طبقه پائین هستم؛ دخترم به من اعلام کرد که بچه‌های همسایه مان بیرون نمی‌آیند؛ با توجه به اینکه شب گذشته، حدودا ساعت ۴ در منزل همسایه مان درگیری شدیدی رخ داده بود، به موضوع مشکوک شده و بلافاصله موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دادم. همسایه‌ دیگر در اظهاراتی مشابه عنوان داشت:ساعت ۴ صبح صدای جیغ زدن‌های دختران همسایه مان را می‌شنیدم که ناگهان صدای آن‌ها قطع شد؛ همزمان، از داخل پنجره فردی حدودا ۵۰ ساله را مشاهده کردم که به سرعت از محل جنایت خارج و از محل دور شد.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از محل جنایت بویژه اظهارات آذین ۱۱ ساله مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عمویش، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی این شخص به نام "احمد" ۵۵ ساله، اقدام به دستگیری وی در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در نزدیکی محل جنایت کرده و بلافاصله تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: مظنون پرونده در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و این در حالیست که بررسی شواهد، دلایل و مستندات بدست آمده از محل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و مظنون پرونده نیز با دستور بازپرس محسن مدیر روستا پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قاتل بیشرف را اعدام کنید

    • علی

      خدایا چی بر سر این کشور اومد ؟ متاسف شدم . فقط یه چیزی خیلی جالب بی خیالی مسئولینی که ادعای مدیریت جهان و دارند

    • بدون نام

      چه خبر تواین مملکت

    • مرتضی

      واقعا چرا فکر نمیکنند اعدام چاره کار نیست
      که اگر بود وضعیت مملکت اینطوری نبود
      با چه سرعتی هم داریم سقوط اخلاقی میکنیم

    • بدون نام

      یاعلی چه خبره ایران

    • بدون نام

      کشورمون تبدیل شده به یه جنگل ، انقدر که اخبار این نوع جنایت ها زیاد شده دیگه میلی به باز کردن صفحات روزنامه و اینترنت ندارم . به خدا افسردگی گرفتم .. چرا این جوری شده ؟

    • بدون نام

      این اتفاق تو کدوم کشور افتاده؟

    • بدون نام

      خدایا واقعا چه خبره تو این مملکت
      مسئولین محترم بیدار بشین ما کاری به آمار جرم و جنایت و افسردگی و خودکشی کشور های دیگه نداریم با آمار دادن از کشور های دیگه سر مردم رو گرم نکنید به داد ملت برسید چرای این همه خشونت و بیرحمی رو پیدا کنید مشکل کجاست؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      پدر خانواده کجا ست خدایا خودت به فریاد این مردم بیا
      اسم کشور های غرب و امریکا بد در رفته سلح سرد دم دست ملت ایران به انداره سلح گرم کاری تر است

    • بدون نام

      مشکل کجاست؟ مشکل مردمی هستند که با طناب پوسبده شبکه های ماهواره ای رفتند ته چاه بی حیایی و بی غیرتی. مشکل مردمی هستند که دین گریز شدند و یادشون رفته آخرت و عقابی هم هست. حالا باور کردید تهاجم فرهنگی شوخی و توهم نیست. تو جنگ زورشون به غیرت ایرانی نرسید با ماهواره خود غیرت مون رو هدف گرفتند. نگید چه ربطی داره. درست نگاه کنید ربطشو می بینید...

      پاسخ ها

      • امیر آقا

        آفرین شما واقعا درست می فرمایید

      • امیر آقا

        آفرین شما واقعا درست می فرمایید

    • امیر آقا

      تورو به خدا قسم ، به شرف و ناموس قسم ماهواره نبینید اگر زندگی تون رو دوس دارید چون همش آخر فیلمهاشون خیانت هست و مخصوصا زنان که نگاه می کنن می گن پس چرا ما نکنیم یعنی بی عرزه ایم ، من خودم ماهواره دارم ولی فقط شبکه استانی همین ، موفق باشید ان شاله همه در زندگیشون

    • بدون نام

      بدون نام سیزده بیست که از ماهواره یا برنامه های تلویزیونی لولو ساختین کشور های دیگه این شبکه ها رو نمیینن؟ این سریال ها رو برای ما نساختن اول تو کشور سازنده پخش میشه و بعد تو خیلی کشور های دیگه چرا این اتفاقات تو کشور ما میفته ما نادان تر و بی جنبه تر و نفهم تر از همه کشور های دیگه هستیم که در این حد تحت تاثیر قرار میگیریم؟
      با این حرف ها که بعضی ها تو دهن ملت انداختن دارن از زیر بار مسئولیت شونه خالی می کنن
      گیریم همه این ها درست چکاری کردن برای پیشگیری از به قول شما تهاجم کدام برنامه زیبا کدام سریال کدام سرگرمی تو این کشور برای مقابله با تهاجمی که سالهاست تو گوش مردم خوندین انجام شده همیشه راحت ترین راه این بوده یه چیز خیالی ساخته بشه و تقصر ها رو بندازن گردنش این جوری دیگه هیچکس مسئول نیست هیچکس مجبور نیست پاسخگو باشه و هیچکس قرار نیست کاری انجام بده
      تمام شد گناهکار اصلی چیزی به نام ماهواره اس پس دیگه حرف نزن و فقط بشین و تماشا کن

    • دراكولا تا به تا

      نه عزيز بدون نام ١٣:٢٠
      مشكل مردمي هستند كه صداي دعوا رو ميشنوند و به ١١٠ زنگ نميزنند. ( البته نميدونم ١١٠ ميومد يا نه!)
      اما كار از كار كه گذشت، زنگ ميزنند تا جنازه ها رو جمع كنند.

    • بدون نام

      به نظر من‌این گونه فجایع فقط تو تهران و یه سری شهرهای دیگه اتفاق بیفته من‌‌بچه اردبیل هستم۳۳ سال دارم تو کل زندگیم به ندرت و بسیار کم‌شدت تر از این موارد قتل تو شهرمون دیدم الان که یکساله تهران‌زندگی میکنم‌روزی ۱۰‌بار می شنوم که .... البته میدونم به نسبت جمعیت تهران جرم‌هم بالاس ولی خدایی تو شهر خودمون احساس آرامش میکردم اینجا ۷۲ ملته خدا به دادمون برسه اخه چرا باید اینجوری بشه

    • kavhe

      سنگسار شود بعد اعدام شود این قاتل بیشرف و جنایت کار کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج