۶۰۲۳۲۹
۵۲۹۱
۵۲۹۱
پ

نکاتی درباره‌ی «نصب وان حمام»

امروزه استفاده از وان حمام در دکوراسیون حمام طرفداران خودش را دارد. اگر در فکر بازسازی حمام خود هستید و قصد استفاده از وان حمام را دارید در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در این رابطه با یکدیگر گفتگو کنیم.

وبسایت چیدانه : امروزه استفاده از وان حمام در دکوراسیون حمام طرفداران خودش را دارد. اگر در فکر بازسازی حمام خود هستید و قصد استفاده از وان حمام را دارید در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در این رابطه با یکدیگر گفتگو کنیم.

نکاتی درباره‌ی «نصب وان حمام»

طبیعتا برای نصب وان حمام احتیاج به مواد ضد آب دارید. در ابتدای کار، از متخصصان بپرسید که آیا به خوبی وان را به دیواره می چسبانند یا خیر.

در رابطه با عمق وان حمام، بسته به میزانی که در نظرتان هست می توانید وان حمام مختلفی را در نظر داشته باشید.
نکاتی درباره‌ی «نصب وان حمام»

اگر در حمام خود، فضای کافی دارید می توانید برای جدا کردن فضاهای آن از یک درب شیشه ای استفاده کنید. این کار امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طبیعتا با نصب یک در شیشه ای در داخل حمام، کمی هزینه بیشتری را باید صرف نمایید. اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید به دنبال یک پنل دیواری شیشه ای تک باشید که در کنار وان حمام شما قرار می گیرد.

برای کسانی که درد زانو و مفصل دارند و یا کمردرد آزارشان می دهد استفاده از وان حمام می تواند گزینه بهتری باشد.

نکاتی درباره‌ی «نصب وان حمام»

نکته: اگر می خواهید کودکان خود را در وان حمام بشورید در کنار خود وان از یک دوش نیز استفاده نمایید.

راه های بسیاری برای طراحی دکوراسیون حمام و وان حمام وجود دارد، اما لازم است قبل از آن با پیمانکار خود مشورت نمایید. فراموش نکنید که در فضای حمام خود باید از مواد ضدآب استفاده نمایید.

وان و جکوزی باید مطابق استاندارد و الزامات تعریف شده کارخانه بسته بندی شوند و به شکلی بارگیری و حمل شود که از خرابی و آسیب دیدگی احتمالی محصول و اجزای آن (موتور، متعلقات و شیرآلات و سیستم های الکترونیکی و ...)‌ جلوگیری گردد.
نکاتی درباره‌ی «نصب وان حمام»

در هنگام بازکردن بسته بندی محصول به خوبی دقت کنید تا از آسیب دیدن لوله ها، شیرآلات و سیستم های حرارتی و ماساژ و الکتریکی و الکترونیکی و سایر متعلقات آن جلوگیری نمایید.
اطمینان حاصل کنید که شیرآلات و اتصالات مربوطه مناسب وان شما هستند و پنل و زیرآب وان و جکوزی و زیردوشی کاملا فیکس و محکم بوده و از نفوذ آب به اجرای الکترونیکی محصول جلوگیری می نماید.

در زمان نصب، محل موردنظر را برای نصب وان آماده نمایید و به اندازه دقیق کابین حمام، سطح طبقه، ولتاژ برق، سیستم لوله کشی آب و فاضلاب و تصفیه توجه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج