۶۰۲۳۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: اگر برتون را جدی نگیریم شکست می‌خوریم

سرمربی منچستریونایتد درباره بازی با برتون در جام اتحادیه به صحبت پرداخت.

ایسنا: به نقل از گاردین، منچستریونایتد امشب (چهارشنبه) در دور سوم جام اتحادیه انگلیس برابر برتون آلبیون به میدان خواهد رفت.

پیش از این دیدار ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت: قرار است تغییراتی در ترکیب تیم بدهیم. زندگی در باشگاه‌های بزرگ همین‌طور است. سرخیو رومرو در جام اتحادیه بازی خواهد کرد. او فصل قبل در مهم‌ترین بازی ما که برابر آژاکس بود به میدان رفت. آندر هررا نیز بهترین بازیکن فصل قبل ما شد ولی در این فصل چندان به میدان نرفته است ولی من به این بازیکنان می‌گویم که صبور باشید. تا هیچ اندازه ماتیچ و فلاینی را این‌قدر خوب ندیده بودم. بنابراین این دو بازیکن برابر برتون استراحت می‌کنند تا برای لیگ برتر آماده باشند.

سرمربی یونایتد اضافه کرد: ما قرارداد کریک را تمدید کردیم چون می‌دانیم او بازیکن مهمی برای ماست و هنوز هم او را بازیکن بزرگی می‌دانیم با این حال او باید فعلا رقابت کند تا آماده‌ترین بازیکن در ترکیب تیم به میدان برود. باید بدانیم که اگر این بازی را جدی نگیریم شکست می‌خوریم. برتون تیم خوبی است. درست است که به بازیکنانی چون دخئا و اریک بایی استراحت دادم ولی در صورتی که به مراحل بعد برویم بازیکنان اصلی بازی خواهند کرد. ما الان پوگبا و توانزبه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بعضی بازیکنان نیز یک‌شنبه بازی کردند و نیاز است که استراحت کنند.

منچستریونایتد باید بعد از دیدار با برتون آلبیون خود را برای بازی با ساوتهمپتون در سنت مری آماده کند. دیداری که از اهمیت زیادی برای شیاطین سرخ برخوردار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج