جاباما
۶۰۲۵۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اتفاقات اردوی استقلال

تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری یکی از دیدارهای مهمش در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند پس از اتفاقات اخیر اردوی آرامی را سپری کرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در بحرانی ترین شرایط تاریخی خود قرار دارد و در این شرایط باید به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان برود. این در حالی است که در اردوی این تیم در هتل المپیک آرامش کامل برقرار است و وضعیت در اردوی این تیم هیچ نشانی از بحران‌های مدیریتی و اختلافات عمده بین اعضای هیات مدیره ندارد.

* حضور افتخاری در اردو

شب گذشته سیدرضا افتخاری در اردوی آبی پوشان حضور یافت و ساعاتی را در کنار اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمش گذراند. افتخاری با آرامش همیشگی‌اش با کادر فنی و بازیکنان تیم صحبت کرد و حتی دقایقی بازیکنان تیم را به صورت رسمی صحبت کرد.

* حمایت افتخاری از منصوریان

مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان تیمش گفت شما به مسائلی که این روزها شنیدید و دیدید توجه نکنید و تمرکزتان را روی بازی بگذارید و مطمئن باشید که هیات مدیره و خودم پشت شما هستیم و از منصوریان هم حمایت می‌کنیم. نمی‌خواهم ذهن و فکر شما درگیر مسائل حاشیه‌ای باشد.

* جلسه شبانه کادر فنی

اعضای کادر فنی استقلال مثل همه اردوهای این تیم بعد از صرف شام جلسه‌ای برای آخرین بازبینی فیلم آنالیز بازی حریف جلسه‌ای تشکیل دادند. در این جلسه آنالیز منتخبی از فیلم‌های بازی‌های گذشته تیم ذوب آهن بازبینی شد.

* منصوریان در اردو ماند

علیرضا منصوریان مثل همه اردوهای داخل تهران استقلال شب را در هتل ماند تا خودش هم مثل بازیکنانش در اردو باشد. سرمربی آبی پوشان همواره در اردوهای تیمش حتی در تهران حضوری کامل دارد و این عادت را در این اردو هم ترک نکرد.

* عرق گیری در محوطه هتل

یک نرمش سبک و چند دقیقه‌ای در محوطه هتل در برنامه امروز آبی پوشان گنجانده شده بود. این نرمش چند دقیقه‌ای با نظارت خرمگاه و یکی از اعضای تیم آنالیز باشگاه انجام گرفت.

* ابراهیمی سورپرایز اردوی استقلال شد

در حالی که کمتر بازیکن استقلال فکرش را می‌کرد، منصوریان امید ابراهیمی را هم بعنوان یکی از هجده بازیکن استقلال برای این بازی به اردو دعوت کرد تا حضور ابراهیمی یک سورپرایز برای تیم باشد. حضور ابراهیمی در اردو باعث افزایش روحیه دیگر بازیکنان هم شد.

هافبک ملی پوش استقلال دیشب و صبح امروز نشست های کوتاهی هم با سرمربی تیمش داشت. احتمال این که وی امشب در مقابل ذوب آهن برای دقایقی به میدان برود وجود دارد.

* جلسه اصلی آنالیز بعد از صرف ناهار

اصلی ترین جلسه آنالیز مربوط به این بازی امروز بعد از ناهار و با حضور همه بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار می‌شود و بعد از آخرین توصیه‌های فنی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم ذوب آهن و توجیه فنی بازیکنان به وسیله فیلم، ترکیب ثابت تیم استقلال برای این بازی هم مشخص می‌شود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمایت نکن ازش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج