جاباما
۶۰۲۵۵۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح پلیس در مورد حادثه تیراندازی قزوین

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: عامل حادثه تیراندازی شب گذشته قزوین در یکی از بیمارستان های این شهر تحت نظر پلیس قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: عامل حادثه تیراندازی شب گذشته قزوین در یکی از بیمارستان های این شهر تحت نظر پلیس قرار دارد.

سرهنگ رضا رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت ۲۲ شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت قزوین، بلافاصله نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد فردی مسلح پس از ورود به دفتر وکالت نامزدش، اقدام به تیراندازی با یک قبضه اسلحه کلت کرده و سپس از صحنه حادثه متواری شده است.
سرهنگ رضایی ادامه داد: در این حادثه که علت آن اختلافات خانوادگی عنوان شده وکیل خانم به همراه منشی وی از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شوند.
وی با اشاره به اینکه با تدابیر ویژه پلیس قزوین تلاش برای دستگیری ضارب متواری بلافاصله آغاز شد، افزود: با تلاش ماموران، سرانجام خودرو رها شده متهم فراری در محل عوارضی آزادراه قزوین - کرج کشف و متهم نیز که اقدام به خودکشی کرده بود به بیمارستان منتقل می شود.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین از کشف یک قبضه اسلحه در خودروی متهم خبر داد و اضافه کرد: وکیل حادثه دیده پس از انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحت جان خود را از دست می دهد.
وی گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

شامگاه سه شنبه /دیروز/ براثر تیراندازی ناشی از اختلاف خانوادگی در دفتر وکالت یکی از وکلای شهر قزوین، ۲ نفر مجروح شدند که یک نفر آنان پس از انتقال به بیمارستان، فوت شد و نفر دوم نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بازاری از قزوين

      خانم وکیل معصومه افشار در خود دفترش وقتی تیر به سرش خورد در دم فوت کردند و منشی ایشان که برادرزاده شان بود پسر 22 ساله در بیمارستان بستری و حالش رو به بهبود هست قاتل که نامزد خانم وکیل بودند قرص برنج خوردند و فوت کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج