جاباما
۶۰۲۵۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خوش رزم: باید فکری به حال سریال ها کرد

ذائقه مردم تغییر کرده و آنان ببیننده شبکه های خارجی شده اند. باید یک فکری به حال کیفیت مجموعه های نمایشی بکنیم .

خبرگزاری صبا: ذائقه مردم تغییر کرده و آنان ببیننده شبکه های خارجی شده اند. باید یک فکری به حال کیفیت مجموعه های نمایشی بکنیم .
بهروز خوش رزم تهیه کننده تلویزیون درباره فعالیت هایش در تلویزیون به صبا گفت: قرار است تا دو ماه آینده کاری را شروع کنم که هنوز نمی توانم درباره جزییات آن حرفی بزنم . فقط اینکه کار مشترک ایرا ن با تاجیکستان است.
وی در خصوص وضعیت تلویزیون نیز توضیح داد: مدتی است، شبکه سه سیما در حوزه فیلم و سریال خیلی خوب عمل می کند. در شبکه دو نیز با حضور آقای حاتمی در این شبکه فیلم سریال جایگاه خوبی پیدا کرده است.
خوش رزم درباره تفاوت ساختارهای مجموعه های نمایشی در دهه ۶۰ با الان خاطرنشان کرد: تهیه کنندگان که همان تهیه کنندگان قدیمی هستند ،درست است افراد جدیدی وارد این عرصه شدند ،اما ماهیت تلویزیون هنوز نبضش زیر دستان افراد قدیمی این رسانه است، اما بحث مدیریت هایی است که شکل می گیرد. مدیریت ها تغییر کرده است ،با سلیقه هایی بسیار پایین. ما نیازمند مدیریتی هستیم که به آینده آرمانی و خوب نگاه کند.
وی افزود: در دهه ۶۰ که کیفیت کارها خوب بود رقیبانی در شبکه ها ی مختلف نداشتیم ،امروز که ذائقه مردم تغییر کرده و مردم ببیننده شبکه های خارجی شده اند باید یک فکری به حال کیفیت مجموعه های نمایشی بکنیم . من چهار سال است برای تلویزیون کاری نکرده ام . امیدوارم فکری به حال این موضوع هم بشود.
بهروز خوش رزم درباره سطح کیفیت فیلمنامه ها گفت:فکر می کنم وقتی سطح کیفیت مدیریت رسانه پایین بیاید، همان قدر هم سطح کیفیت فیلمنامه ها هم پایین می آید.تمام فیمنامه نویس های قدیمی یک شخصیتی دارند که سعی می کنند این استایل حفظ شود. برای این همین است سطح فیمنامه ها پایین آمده است.
بهروزخوش رزم تهیه کننده فیلم ها و سریال هایی نظیر : « منزل مامان آفاق »‌ ، « باردیگر زنگی » و « تهران ۵۳» بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج