۶۰۲۵۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۸ معرفی شد

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۸ (Subaru Impreza) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ به عنوان رقیبی برای فورد فوکوس معرفی شد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۸ (Subaru Impreza) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ به عنوان رقیبی برای فورد فوکوس معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو ژاپنی بیشتر آشنا می‌شویم.
سوبارو ایمپرزا 2018 معرفی شد

نسل جدید سوبارو ایمپرزا، ویژه بازار اروپا به طور رسمی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی شد. این خودرو که از چند ماه پیش، مشخصات و تصاویر اولیه آن منتشر شده بود به رقیبی جدی برای فورد فوکوس (Ford Focus) تبدیل خواهد شد.

سوبارو ایمپرزا 2018 معرفی شد

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۸ دومین محصولی است که بر روی پلتفرم جهانی سوبارو ساخته شد. این شرکت خودروساز ژاپنی مدعی شده که شاسی محکم‌تر این خودرو، بهبود پاسخ‌دهی، هندلینگ و شتاب‌گیری آن را در پی دارد. نسل جدید ایمپرزا در آغاز عرضه به بازار اروپا با پیشرانه ۱.۶ لیتری باکسر در دسترس خواهد بود اما پس از آن، نسخه ۲ لیتری باکسر نیز برای آن ارائه می‌شود.
سوبارو ایمپرزا 2018 معرفی شد
بر اساس اعلام شرکت سوبارو، ۷۰ درصد قطعات پیشرانه ۱.۶ لیتری بازطراحی شده و این پیشرانه اکنون قدرت ۱۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار قرار می‌دهد. قدرت پیشرانه ۲ لیتری نیز معادل ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور آن ۱۹۶ نیوتن متر خواهد بود.

سوبارو ایمپرزا 2018 معرفی شد

هر دو پیشرانه سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۸ به گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک مخصوص سوبارو به نام Symmetrical متصل و مجهز شده‌اند. این خودرو مانند سایر مدل‌های این برند تمرکز زیادی بر روی ایمنی سرنشینان دارد. تکنولوژی کمک راننده EyeSight، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیشگیری از برخورد خودکار و هشدار خروج خودرو از خطوط از جمله تجهیزات مربوط به ایمنی هستند. پلتفرم ایمپرزای جدید نیز قوی‌تر از قبل شده و می‌تواند بالاترین استانداردها را تا سال ۲۰۲۵ میلادی داشته باشد. بخش بزرگی از این موضوع به بهبود جاذب انرژی تصادف مربوط می‌شود.

سوبارو ایمپرزا 2018 معرفی شد

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۸ از نظر طراحی ظاهری، تغییر چشمگیری نسبت به قبل نداشته و مهم‌ترین تغییرات آن به چراغ‌های جلو و عقب جدید و جلو پنجره به‌روز شده محدود می‌شود. این خودرو در بازار بریتانیا با پنج رنگ سفید، قرمز، نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد و فروش آن در آمریکا از پاییز با قیمت ۱۸ هزار و ۴۹۵ دلار آغاز می‌شود.
سوبارو ایمپرزا 2018 معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج