۶۰۲۵۹۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

هیو جکمن و یک رسوایی سیاسی

جیسون رایتمن با آثار موفق و تحسین‌شده‌ای چون «جونو» و «پا در هوا» خود را به‌عنوان یک استعداد سینمایی نوظهر در هزاره جدید مطرح کرد.

دنیای تصویرآنلاین: جیسون رایتمن با آثار موفق و تحسین‌شده‌ای چون «جونو» و «پا در هوا» خود را به‌عنوان یک استعداد سینمایی نوظهر در هزاره جدید مطرح کرد. اما شکست پیاپی دو فیلم «روز کارگر» و «مردان، زنان و کودکان» باعث شد تا مدت‌ها خبری از این فیلمساز بااستعداد نباشد. حالا رایتمن با دو فیلم آماده بازگشت به سینما است. «تالی» که همکاری مجدد او با دیابلو کودی فیلمنامه‌نویس و شارلیز ترون بازیگر به حساب می‌آید در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. و فیلم دیگری که هم‌چنان مراحل تولید آن ادامه دارد «پیشتاز» است.
هیو جکمن و یک رسوایی سیاسی

به‌تازگی اولین تصویر از پیشتاز (Front Runner) فیلم تازه‌ی جیسون رایتمن با نقش‌آفرینی هیو جکمن منتشر شده است. «پیشتاز» بر اساس کتاب «تمام حقیقت آشکار شده» نوشته‌ی مت بی در سال ۲۰۱۴ ساخته می‌شود. فیلم داستان گری هارت سیاستمدار دموکرات امریکایی را روایت می‌کند که در سال ۱۹۸۸ برای انتخابات ریاست جمهوری به عنوان پیشتاز حزب محسوب می‌شد اما پس از افشا شدن رابطه‌ی نامشروعش با بازیگر، دانا ریس و جنجال رسانه‌ای آن از رقابت باز ماند.

«پیشتاز» بازگشت دوباره‌ی رایتمن به سینمای سیاسی محسوب می‌شود و مانند اولین فیلم جیسون ریتمن، « از سیگار کشیدنتان ممنونیم» هجو پوچی لابی‌هایی است که در کارزارهای سیاسی واشنگتن رخ می‌دهد. روایتی از فراز و فرود و زندگی شخصی کاندیداتوری، تاثیر رسانه امریکایی و بی‌ملاحظگی‌های شخصی در سیاست امریکا. در کنار هیو جکمن ، جی کی سیمونز(ویپلش) نقش رییس کمپین هارت و دوست دیرینه‌اش، بیلی دیکسون بازی می‌کند. ورا فارمیگا (پا در هوا) نقش همسر هارت را برعهده دارد. مامودو آتی (مسیر انحرافی) و جاش برنر (سیلیکون ولی) از جمله دیگران بازیگران این فیلم هستند.

هنوز زمان نمایش «پیشتاز» مشخص نشده ولی بعید نیست که یکی از گزینه‌های نمایش در فصل جوایز سال آینده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج