۶۰۲۸۷۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سه یادگاری که منصوریان از خود به‌جای گذاشت

بازی با ذوب‌آهن بر خلاف فصل پیش، نتوانست منصوریان را از لبه تیغ نجات دهد و او، روز گذشته برای آخرین بار سرمربی استقلال بود.

خبرآنلاین: پس از پایان بازی استقلال و ذوب آهن، برکناری یا اخراج منصوریان اتفاقی قابل پیش بینی بود. منصوریان قبل از اخراج توسط باشگاه، در کنفرانس مطبوعاتی استعفا کرد و حالا، همه منتظر انتخاب جانشین او از بین گزینه‌های داخلی و خارجی هستند. منصوریان، با سه یادگار تلخ در دفاع، حمله و جدول رده بندی استقلال را ترک می‌کند.

۱- تیم او با ۲ گل زده در هفت بازی، بدترین خط حمله لیگ برتر است. آن هم در شرایطی که در کنار ذوب آهن، یک بازی بیشتر از سایر تیم‌ها دارد. تیم منصوریان این فصل، برای زدن هر گل ۳،۵ بازی زمان لازم داشت!

۲- استقلال ۵ مسابقه و بیش از یک ماه است در هیچ بازی نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. آخرین کلین شیت آن‌ها در ورزشگاه آزادی و مقابل تراکتورسازی بدست آمد. استقلال پس از آن از سایپا، پدیده، پارس جم و ذوب آهن در لیگ برتر و گل گهر در جام حذفی گل خورد.

۳- بدتر از همه، اینکه استقلال خوزستان فردا با یک مساوی مقابل سپیدرود هم بالاتر از استقلال قرار می‌گیرد و منصوریان، تیمش را در منطقه سقوط تحویل مربی بعدی می‌دهد. البته در صورت برد گسترش فولاد، اوضاع بدتر هم خواهد شد و استقلال برای اولین بار در لیگ برتر، قرار گرفتن در رده آخر را تجربه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamed

      داش علی میبینی تیمو به چه روز انداختی؟ داش علی ماتاحالا هرچی رکورد خوب داشتیم تو همه اونارو به باد دادی. داش علی نگو که هوادارا این فصل صبور نبودن نگو اینو. چون هوادار یک فصل کامل حمایتت کردن حالا این هفت هفته بجای خود. اصلا دوست نداشتم این وضعیت داش علی و استقلال رو اینطوری ببینم. به امید موفقیت

    • مصطفی

      6 تای العین و اون افتضاح تاریخی فراموش نشه

    • بدون نام

      حیثیت فوتبال ایران استقلال برد واقعا... 6تا مقابل العین خوردن

    • بدون نام

      نوش جونشون منصوریان قبل از اینکه به فکر تیم خودش باشه به فکر پرسپولیس بود ببینه کدام بازیکن رو میخوان اینا برن سراغش وفکروذکرش بردن در بی بود بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج