۶۰۲۹۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یوتیوب سرویس محتوای پولی خود را متوقف کرد

یوتیوب پیش از این اعلام کرده بود که از ۱ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آذر ماه) محتوای پولی را متوقف کرده و تمرکز خود را بر روی سازندگان بازی می گذارد تا حامیان مالی بیشتری پیدا کنند.

وب سایت کلیک: امکان قرار دادن محتوا و ایجاد کانال های پولی در یوتیوب متوقف شد. این شرکت در صدد است سرمایه کاربران خود را به سمت کانال های بازی‌سازی سوق دهد.
یوتیوب سرویس محتوای پولی خود را متوقف کرد

به نقل از وب‌سایت zdnet، یوتیوب پیش از این اعلام کرده بود که از ۱ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آذر ماه) محتوای پولی را متوقف کرده و تمرکز خود را بر روی سازندگان بازی می گذارد تا حامیان مالی بیشتری پیدا کنند.

این سایت در همین راستا امکان گذاشتن محتوای جدید پولی را از روز سه شنبه متوقف کرد و کاربران دیگر نمی توانند محتوای جدیدی در این بخش اضافه کنند. البته این شرکت گفته است که کانال های پولی و یا فیلم های موجود در این بخش تا تاریخ انقضا (۱ دسامبر) نشان داده می شوند.

از اول نوامبر (۱۰ آبان) امکان شارژ پولی اکانت برای مشترکان وجود نخواهد داشت و از روز ۱ دسامبر هم تمام محتواهای پولی به طور خودکار به محتوای خصوصی تغییر خواهند کرد و امکان مشاهده آن برای عموم وجود ندارد.

به گفته شرکت یوتیوب صاحبان محتوای پولی می توانند مطالب خود را به صورت خصوص نگه دارند و یا کاربری آنها را به نمایش عمومی و رایگان تغییر دهند. با این حال، ویدیوهای خریداری شده توسط بینندگان حذف نخواهند شد. یوتیوب می گوید کاربران می توانند تا تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۲ به این محتواها دسترسی داشته باشند. این تغییرات در سرویس های دیگری چون YouTube Red Originals، Google Play Movies/TVو Live PPV اعمال نخواهد شد.

خدمات پولی در سال ۲۰۱۳ به یوتیوب اضافه شده بود اما به نظر این سایت اکنون با وجود سرویس های دیگری چون سوپر چت و یوتیوب سازندگان راه های مناسبی برای کسب درآمد از مطالب خود را دارند و دیگر نیازی به ویدیوهای پولی در یوتیوب نیست.

مدیران یوتیوب می گویند: ما به تازگی اعلام کردیم که از سازندگان بازی یوتیوب (YouTube gaming) حمایت مالی خواهیم کرد و طرفداران آنها نیز می توانند از طریق پرداخت ماهانه به طور مستقیم از آنها پشتیبانی کنند. بنابراین مهم است تا منابع خود را برای بهبود این بخش متمرکز کنیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا هزینه اشتراک کانال ها را حذف کنیم.

همچنین یوتیوب به تازگی برنامه YouTube Gaming Sponsorships خود را با شعار «راه جدید برای کسب پول بیشتر و برقراری ارتباط بهتر با طرفداران» فعال کرده است. این برنامه به بازی سازان اجازه می دهد تا از کانال‌های خود کسب درآمد کنند، ضمن آنکه هواداران این بازی سازها هم می توانند مبلغ ۴٫۹۹ دلار در هر ماه پرداخت کنند و از مزایایی چون خرید مستقیم کالاهای دیجیتالی، اموجی های سفارشی و مدال‌ها برخوردار شوند. این برنامه همچنین امکان چت کردن بین طرفداران و سازندگان بازی ها را فراهم می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج