۶۰۲۹۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ستاره‌های فوتبال با اولين حقوق‌شان چه كردند؟

حتماً برای‌تان جالب است بدانید اولین حقوق فوتبالی ستاره‌های این رشته ورزشی خرج چه کاری شده است.

خبرورزشی: سال‌هاست به ديدن تصاوير ستاره‌هاي دنياي فوتبال كه دستمزدهاي نجومي‌شان را صرف برآورده كردن خوش‌گذراني‌هايشان مي‌كنند عادت كرده‌ايم. هر يك از اين ستاره‌ها علايق خاص خودشان را دارند كه براي محقق ساختن علایق شخصي‌شان حاضرند ميليون‌ها يورو هزينه كنند‌‌؛ مبالغي كه براي افراد عادي قابل تصور هم نيست: خريد اتومبيل‌هاي لوكس، جت‌هاي خصوصي، سفرهاي رؤيايي و خانه‌هاي مجلل اما اين بازيكنان قبل از آن كه ميليونر شوند، رؤياهاي كوچك‌تري داشتند. شايد برايتان جالب باشد كه اولين رؤياي برخي از فوتباليست‌هاي سرشناس فعلي، قبل از آن كه به اين شهرت و ثروت برسند چه بوده و آنها با اولين حقوق‌هايشان چه كار كرده‌اند:

۱-گرت بيل

ستاره ولزي رئال‌مادريد با اولين حقوقي كه از باشگاه رئال‌مادريد دريافت كرد، يك كافه‌بار با تم ورزشي در شهر كارديف ولز افتتاح كرد.

۲-جان لوئيجي بوفون

دروازه‌بان سرشناس ايتاليايي با پس‌انداز حقوق‌هايش، خانه‌اي براي خودش خريد. حالا طبق بررسی‌های انجام شده، ارزش خانه مجلل او ۲۰ ميليون يورو برآورد شده است.

۳-سرخيو آگوئرو

زماني كه سران سيتي، سرخيو آگوئرو را به خدمت گرفتند، اين ستاره آرژانتيني با اولين حقوقي كه از اين باشگاه گرفت، يك اتومبيل لامبورگيني آونتادور به ارزش ۱/۵ ميليون دلار خريداري كرد. اين خودرو با سفارش اختصاصي او و به رنگ مشكي با رينگ‌هايي به رنگ نارنجي بود.

۴- ساموئل اتوئو

اتوئوي جوان اولين حقوقش را كه در سن ۱۶ سالگي از باشگاه لگانس دريافت كرد صرف خريد كمربند كرد.

۵- آنتونيو والنسيا

اين بازيكن جوان اولين حقوقي كه در دنياي فوتبال دريافت كرد را براي خريد محصولات بهداشتي آرايشي فردي هزينه كرد تا به قول خودش جذاب و زيبا و شيك شود.

۶-كاسميرو

اين هافبك رئال‌مادريد، در يك خانواده فقير زندگي مي‌كرد و هيچ وقت هوس و رؤياي بزرگي نداشته. او وقتي اولين حقوقش را گرفت، با پول آن ۸۰ نوشيدني براي خودش و خواهر و برادرهايش خريد.

۷- كريستيانو رونالدو

ستاره پرتغالي وابستگي خاصي به مادرش دارد و وقتي اولين حقوقش را در دنياي فوتبال دريافت كرد، تمام آن را به مادرش داد تا ديگر مجبور نشود كار كند.

۸-آردا توران

ستاره ترك‌تبار دنياي فوتبال وقتي به اتلتيكومادريد پيوست، با اولين حقوقش، تصميم گرفت تا يكي از رؤياهايش را محقق كند؛ تأسيس يك پمپ بنزين تا پدرش به مديريت آن بپردازد.

۹- ژاوي ارناندس

ستاره اسبق بارسا، به عنوان يكي از بهترين بازيكنان تاريخ دنياي فوتبال شناخته مي‌شود. او وقتي اولين حقوقش را از باشگاهش گرفت، براي مادرش يك تستر نان خريداري كرد.

۱۰- مائورو ايكاردي

هنگامي كه او از آمريكاي لاتين، به فوتبال اروپا منتقل شد، اولين حقوقش را صرف خريد اتومبيل مورد علاقه‌‌اش كرد. ايكاردي يك هامر H۲ طلايي خريد كه جزئيات خاصي در آن طبق سليقه خودش طراحي شده بود و حدوداً ۱۱۰ هزار يورو برايش آب خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج