۶۰۲۹۴۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعزام برخی مداحان به خارج از کشور

نائب رئیس کانون مداحان کشور از اعزام مداحان و شعرای آئینی به خارج از کشور خبر داد و گفت: در محرم سال جاری شعرای آئینی به کشورهای مالزی و فلیپین اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا: نائب رئیس کانون مداحان کشور از اعزام مداحان و شعرای آئینی به خارج از کشور خبر داد و گفت: در محرم سال جاری شعرای آئینی به کشورهای مالزی و فلیپین اعزام شدند.
حسین کبیر افزود: این مهم نشان از خلاقیت، استعداد و قابلیت‌ های مداحان، شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) دارد.

وی همچنین از ساماندهی آئین های ختم و ترحیم خبر داد و عنوان کرد: در این خصوص کمیسیونی متشکل از نهادهای مرتبط با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل و قرار است در قالب یک آئین‎ نامه اجرایی تدوین و سطح‎ بندی مداحان و شعرای آئینی انجام ‎شود.

کبیر در ادامه از مداحان خواست که با اشعار روز و استفاده از منابع معتبر، مستند، مستدل و به دور از پیرایه نهضت حسینی (ع) به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

وی با اشاره به جلسه ستاد ساماندهی شئون مناسبت‎ های مذهبی با حضور اعضای ستاد و مدیر کل تشکل‎ های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: لازم است در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‎ های تبلیغات اسلامی؛ نقش و اثرات قیام عاشورا و نهضت کربلای حسینی را در قالب گفتار، اشعار، ذکر مصائب و مرثیه ‎سرایی به مخاطبان ارائه کنیم.

نائب رییس کانون مداحان کشور با تاکید بر نام نویسی مداحان و شعرای آئینی در سامانه طوبی، تصریح کرد: اگر هیاتی بخواهد در سامانه قرار بگیرد باید یکی از فاکتورهای مداح، روحانی، مسئول هیات و یا رابط فرهنگی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از استان گلستان تاکنون ۲۰۰ مداح در سامانه طوبی نام نویسی کرده اند، گفت: پس از احصاء کامل، مداحانی که مبادرت به ثبت‎ نام در سامانه طوبی کردند سطح بندی می شوند.

مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی استان گلستان اضافه کرد: در پانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی که امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار شد بر اساس جدول ارسالی بسیج رسانه ۲۰ نفر از مجموعه هیات ‎های مذهبی، هیات رزمندگان، بسیج مداحان، بنیاد دعبل خزاعی و کانون مداحان و شعرای آئینی استان به اجلاس پیرغلامان حسینی معرفی شدند و در نهایت یک گلستانی در این اجلاس مورد تجلیل قرار گرفت.

وی افزود: حاج حجت‎ الله شاطری پدر شهید منصور شاطری از شهرستان علی ‎آبادکتول به عنوان پیرغلام ملی توانست لوح و تندیس این اجلاس را دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج