۶۰۲۹۸۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

میانگین مصرف بنزین در ایران

متوسط مصرف روزانه بنزین در شهریورماه سال جاری به ۸۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسیده که این میزان مصرف بنزین نسبت به متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در مدت مشابه سال گذشته ۹.۲ درصد رشد را نشان می دهد.

خبرگزاری تسنیم: متوسط مصرف روزانه بنزین در شهریورماه سال جاری به ۸۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسیده که این میزان مصرف بنزین نسبت به متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در مدت مشابه سال گذشته ۹.۲ درصد رشد را نشان می دهد.

مصرف بنزین در روزهای پایانی تابستان همچنان بالاست به طوری که شاهد مصرف بیش از 80 میلیون لیتر بنزین در هر روز هستیم.

بررسی میزان مصرف بنزین در شهریورماه سال جاری (از ابتدای ماه تا پایان روز بیست و ششم) نشان می دهد متوسط مصرف بنزین در این ماه به ۸۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر در روز رسیده است. این میزان مصرف بنزین نسبت به متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در مدت مشابه سال گذشته ۹.۲ درصد رشد را نشان می دهد.

متوسط مصرف بنزین در مردادماه امسال ۸۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر در روز بود که این رقم در مقایسه با متوسط مصرف بنزین در مرداد ماه سال گذشته رشدی ۷.۴ درصدی داشت.

میانگین روزانه مصرف بنزین در تیرماه سال جاری ۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر به ثبت رسید که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ نشان دهنده رشدی ۱۲.۱ درصدی بود.

در خردادماه سال جاری متوسط روزانه مصرف بنزین ۷۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بود که در مقایسه این رقم با ماه مشابه سال گذشته رشدی ۴.۹ درصدی در مصرف بنزین در این ماه دیده می شود.

متوسط مصرف بنزین در اردیبهشت ماه سال جاری ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر در روز به ثبت رسید که مقایسه این میزان مصرف با متوسط مصرف این فرآورده نفتی در اردیبهشت ماه سال ۰۵ نشان دهنده رشدی ۸.۸ درصدی است.

مصرف بنزین در نخستین ماه سال یعنی فروردین ماه نیز به طور متوسط در هر روز ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر در روز بود که مقایسه این رقم با متوسط مصرف بنزین در فروردین ۹۵ رشدی ۸ درصدی را در مصرف این فرآورده نفتی نشان می دهد.

در مجموع طبق اعلام رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، متوسط مصرف بنزین در ۱۸۱ روز ابتدایی سال ۹۶ (از اول فروردین تا ۲۶ شهریور) به طور میانگین روزانه ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در روز بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که متوسط مصرف بنزین ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده، نشان دهنده رشد ۹.۴ درصدی مصرف بنزین در سال جاری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترو خدا کمتر بنزین اسراف کنید و از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنید نزارید اسم کشور جهان سوم بخاطر این اسراف ها رومون بمونه

    • بدون نام

      چطور مصرف پایین بیاد یکی خیابون مخوایید رد شوید حداقل چهارتا چهاراه باید برید برگردید تا دور بزنید خدا خیر شهردارها بدهد همه بریدگیها رابستن را دورزدن نیست بخاطر صدمتر راه حداقل باید یک کیلومتر برید برگردید مگه این مصرف بنزین نیست برای یک خرید باید صدتا مغازه برید تا یکجا قیمت عادلانه خرید کنید هرمغازه یک مبلغ اینا تاثیر نداره وگرنه بنزین لیتر 1000تومن کی دوست داره مصرف کنه تازه 5لیتر میزنی 4لیتر میدن اینم میگن که گرون کنن سابقه دارن تو این کارها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج